Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2016 18:02 - Слово за БОТЕВ Пловдив
Автор: simplythebest Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4004 Коментари: 0 Гласове:
25

Последна промяна: 27.12.2016 22:12



Слово за БОТЕВ Пловдив


Благодаря Ти , Господи , че ми даде отбор , благодаря Ти , Господи , че ми даде надежда , благодаря Ти , Господи , че ми даде пътека , по която да вървя и да не съм сам , а заедно с други да бие моето сърце и все към зелената футболна сцена , то да ме зове .
Благодаря Ти , Господи , че ми дари радостта да видя майстори изкусни , които направиха от моя любим отбор шампион , че след това видях и как печелят Балканската клубна купа , и внасят цвят и колорит навсякъде и във всичко , което правят и неповторима своя следа винаги оставят …

Благодаря Ти , Господи , че ми позволи да видя неподражаем футболен дует в лицето на Дерменджиев и Попов , че ми позволя да видя Видин , Глухчев , Графа , Тамангото Карушков и цяла там още знаменита футболна плеяда , която не се забравя , и ритъма на сърцето още отмерва , а душата поглед вперва и от радост неземна сякаш потреперва !

Благодаря Ти , Господи , че ми позволи да видя златния ни футболен тим от 80 – те години , който ще остане измежду най – хубавите картини на които съм се наслаждавал и цялото си сърце отдавал .

И някак неусетно тук изплуват спомени едни , ама наистина какви , за мачовете срещу Баварците от Мюнхен и срещу прехвалената Барса , когато Удо Латек едва не умря от вълнението , или по – точно бурята , която се стовари него ден върху нещастната му глава …

И както е казал един от любимите ми философи и поети – Спомените са единственият Рай , от който не могат да ни изгонят .

Да , така е , но все пак бих си пожелал още от прежната радост да преживея , и отново с пълно гърло песни на победата да пея …

И отново да се върне радостта и огорчението напълно да изчезне , и отново да минем под дъгата и да познаем вкуса на щастието от играта …

Авторски текст на Костадин Георгиев Костов – Пловдив , България

27.12.2016 г .

17.45 h .

http://simplythebest.blog.bg/

Искрено и лично от Костадин Георгиев Костов – Пловдив , България на моя любим отбор с огромно и най - искрено уважение и нисък поклон !!!!  

image

image

image



Гласувай:
25


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: simplythebest
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2477774
Постинги: 355
Коментари: 3
Гласове: 37910
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930