Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2021 09:33 - Към една магьосница
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 1608 Коментари: 4 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

КЪМ ЕДНА МАГЬОСНИЦА

По път от чувства все кръстосван

във плен попаднах на магьосница една

и станах пленник, пленник омагьосан

от слънце, нежност и от красота.

 

Тя все лети и ме примамва

а аз я гоня не разбрал и досега,

че любовта може и да е лъжовна

и всичко да е само весела игра.

 

Така живея – влюбен и обречен,

разпънат между стих и две мечти.

Едната също аз да съм обичан,

а другата – да няма повече лъжи!




Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Интересен поглед върху любовта - ...
25.09.2021 18:59
Интересен поглед върху любовта - като глътка щастие между полет и преследване, вълшебство и лъжа:) Какво ни остава, освен да се молим?:)))
Хубави стихове! Поздравления, Вал!
цитирай
2. valben - Привет!
27.09.2021 17:03
donchevav написа:
Интересен поглед върху любовта - като глътка щастие между полет и преследване, вълшебство и лъжа:) Какво ни остава, освен да се молим?:)))
Хубави стихове! Поздравления, Вал!

Това е една много стара приказка, но добре е разказана, нали?
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
27.09.2021 23:43
Ама ти, Вальо, много си израснал в поетическото творчество! За този безспорен факт, естествено, не ти завиждам, но виж, че си омагьосан... не съм сигурен. Мен съдбата ме мацна през лицето с мокър парцал, но започвам да се съвземам и дай Боже след една петилетка и мен да омагьосат.
Днес (погледнах часовника), все още е днес, бях в Пловдив. Братко, губя се в него, а съм живял там от 1945-а до 1960-а. Оттогава няма година да не съм се връщал към родното гнездо, но то така се променя, че главата ми се замайва.
Бъди здрав и успешен! Приеми го като заповед по две причини - фамилна и възрастова.
П и е р
цитирай
4. valben - Е, пък и ти, Пиер!
28.09.2021 16:25
pvdaskalov написа:
Ама ти, Вальо, много си израснал в поетическото творчество! За този безспорен факт, естествено, не ти завиждам, но виж, че си омагьосан... не съм сигурен. Мен съдбата ме мацна през лицето с мокър парцал, но започвам да се съвземам и дай Боже след една петилетка и мен да омагьосат.
Днес (погледнах часовника), все още е днес, бях в Пловдив. Братко, губя се в него, а съм живял там от 1945-а до 1960-а. Оттогава няма година да не съм се връщал към родното гнездо, но то така се променя, че главата ми се замайва.
Бъди здрав и успешен! Приеми го като заповед по две причини - фамилна и възрастова.
П и е р

Каква е тази хвалба, която си ми дръпнал. Никак не съм израснал, даже съм в застой. Колкото за Пловдив си абсолютно прав. Промените са големи. Хората също се промениха. Станаха по-лоши. Такива добрички като нас вече са трудно откриваеми. Амъ шъ са управим. Аз вярвам в това.

Поздрави от Вальо!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3521349
Постинги: 729
Коментари: 12307
Гласове: 106438
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930