Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2020 17:17 - ЛЕЧЕНИЕ С АНГЕЛИ
Автор: simplythebest Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4568 Коментари: 0 Гласове:
71

Последна промяна: 12.12.2020 02:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

ЛЕЧЕНИЕ С АНГЕЛИ


image

Архангел Рафаил - Името му означава "Бог лекува " или "Бог е оздравял " и произлиза от еврейските думи на Рафаел, което означава " доктор" или " лечител . "
За физически безпокойства, като болести или мъка, няма по-добър лечител между ангелските създания от Архангел Рафаел. Този ангел, чието име означава „Излекуване от Бога“, може да донесе незабавно освобождение от страдание. Рафаел сияе с една разкошна смарагдово зелена излекуваща енергия. Често Архангелът обгръща болната част на тялото със своята излекуваща светлина. Светлината действа като успокояващ балсам, и като бързо действащ начин за внезапно и напълно излекуване.

Рафаил, както всички обитатели на духовния свят, може да бъде едновременно с всеки който го призове. Ограничение на време или пространство не го смущават. Така че, никога не се страхувайте че вие се намесвате във другите задължения на Архангел Рафаел, когато вие го призовавате. Лекуващият Архангел застава до вас в момента, когато вие го призовете. Вие можете да го призовете в момента като помислите, или извикате гласно „Рафаел, моля помогни ми!“ На вашата молба, Рафаел също ще се свърже и със мястото на вашият любим човек.

Рафаил е могъщ лечител, който действа като един духовен хирург освобождавайки от страх и тъмнина нашето тяло и ум. Понякога, обаче, ние призоваваме Рафаел и после ние поемаме неговата дейност като лечител. Например, ние не му позволяваме да достигне до нашата „тайна за вина“, така че той да може да я изчисти от нас. Или ние се опитваме да му помогнем като му казваме, какво да направи. Макар и с добро намерение с нашите човешки нетактични действия пречим на действието на архангела. Следователно, след като призоваваме архангел Рафаел, най-добре е да му осигурим пълен достъп до нашето тяло, ум и сърце. По този начин, той може да изпълни неговата, от Бога дадена функция да излекува напълно всеки.
Архангел Рафаил - мощен лечител на физически тела , хора и животни. Тези, които призовават Рафаил,биват излекувани много бързо.


Рафаил също е лечител и съветник на диви и домашни животни. Обърнете се към Рафаил, когато търсите изчезнали домашни любимци , приятели и принадлежност, резултатите винаги са били отлични.

Молитва за здраве и излекуване
Скъпи Господи,
Аз зная, че Ти си ме създал в един съвършен образ и Твое подобие. Аз моля, Теб, Светия Дух и Архангел Рафаел, да ми помагате да знам и да изпитам това здраве, в моето физическо тяло. Аз съм готов да изоставя всички мисли и поведение, които създават илюзия за заболяване и мъка. Аз знам, че Ти си Всеприсъстващ, следователно присъстваш във всяка клетка на моето тяло. Моля те, помогни ми да почувствам Твоята любов в моето тяло, така че, да мога да зная, че ти ме поемаш в твоите обятия, точно сега. Амин!

========================================================

Успоредно с вашите молитви към Бог, призовете и Архангел Рафаил при всяко неразположение или болки които усещате и го помолете да ви обгърне със своята божествена изумрудено зелена лечебна енергия. Той винаги откликва на молитвите ви, като ви облива със светлината на своята толкова нежна енергия, която дарява с покой и изцеление. Той е много любящ и подкрепящ и неговата енергия се свързва със сърдечната чакра. От най-малкото неразположение до по-сериозни заболявания, винаги може да разчитате, че тази любяща лечебна енергия ще бъде насочена към вас, когато го призовавате. Може да държите в ръцете си зелени минерали и кристали като Малахит, Изумруд, Амазонит и др., за да усетите енергията на Архангел Рафаил. Тук са посочени няколко примерни молитви, които може да използвате и с ваши думи. Най-важното накрая е винаги да завършваме с думите “Благодаря! Амин!”

Апендикс

Скъпи архангел Рафаил, моля те, изпрати своята лечебна енергия и светлина в моя апендикс, помогни ми да имам здрава имунна, храносмилателна и отделителна система. Благодаря ти, че се грижиш за здравето ми, като ми показваш ясно с какво да се храня и какъв начин на живот да водя.

Апетит

Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че сега ме освобождаваш от привързаността ми към нездравословни храни и напитки, основана върху страха. Благодаря ти, че регулираш апетита ми, за да желая само здравословни неща. Благодаря ти, че ми даваш ясни съвети какво да ям и да пия.

Бедра

Скъпи архангел Рафаил, моля те, направи така, че бедрата ми да бъдат здрави, гъвкави и напълно подвижни. Моля те, изпълни ги със своята лечебна енергия и ми помогни да продължа смело напред по пътя на радостта и на моята житейска мисия.

Безпокойство

Скъпи архангел Рафаил, моля те, ела при мен сега, успокой ума ми и утеши сърцето ми. Желая да предам на теб и на Бог всичките си грижи и тревоги, затова те моля да ми помогнеш да се освободя от тях. Помогни ми да разбера, че съм в безопасност във всяко отношение. Благодаря ти, че успокои мислите ми.

Бели дробове

Скъпи архангел Рафаил, моля те да изчистиш и излекуваш напълно белите ми дробове. Сега прощавам на себе и на другите за всички вредни неща, които вдишах. Моля те, покажи ми какви промени да направя, за да осигуря съвършеното здраве и добро състояние на дробовете си.

Бременност

Скъпи архангел Рафаил, моля те да се погрижиш за здравето и развитието на моето бебе. Моля те, подкрепяй ни във всяко отношение, давай ми ясни и разбираеми съвети, за да знам какво да предприема, така че да поддържам себе си и своето бебе в добро здраве и с добро самочувствие.

Бъбреци

Скъпи архангел Рафаил, моля те, изпрати своята изумрудено зелена лечебна светлина и енергия в моите бъбреци, изчисти ги и ги излекувай напълно. Моля те, възстанови съвършеното им здраве и ми помогни да живея пълноценно.

Венци

Скъпи архангел Рафаил, аз вярвам, че Бог и ти, като Божи вестител, ще ми посочите най-съвършените обстоятелства, които ме подкрепят и удовлетворяват във всяко отношение. Благодаря ти, че изпълваш моите венци с лечебна светлина, че ме водиш и ми даваш куража да следвам този светъл път.

Врат

Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че ме подкрепяш, че ми помагаш да запазя своята гъвкавост и да виждам света от всички страни. Благодаря ти, че излекува врата ми и му възвърна пълната подвижност.

Глава

Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че ми помагаш да простя на себе си и на всички, които мисля, че са ме наранили. Благодаря ти, че ми помагаш да се слея отново с Божията любов и мъдрост. Моля те да облееш главата ми с лечебната си енергия и да ми помогнеш да възстановя съвършеното си здраве.

Гръб

Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че изпълваш целия ми гръб със своята изумрудено зелена лечебна светлина и че ме подкрепяш напълно. Благодаря ти, че ми даваш от твоята нежна сила, за да се изправям лесно и да се чувствам комфортно.

Гърди

Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че изпълваш моите напълно здрави гърди със своята изумрудено зелена лечебна светлина, че ги закриляш и поддържаш във всяко отношение.

Гърло

Скъпи архангел Рафаил, желая да изказвам с любов и мъдрост своята истина пред себе си и пред другите. Благодаря ти, че прочистваш гърлото ми от всички енергии на страха и ми помагаш да изразявам себе си ясно и по най-добрия начин. Благодаря ти, че облекчаваш гърлото ми със зелената си лечебна енергия.

 

Депресия

Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че повдигаш настроението ми и ми помагаш да видя най-доброто и всички дарове в тази ситуация и в целия ми живот. Моля те, помогни ми да почувствам душевен покой и благодарност, да се освободя от тъжните мисли и чувства.

Дихателна система

Скъпи архангел Рафаил, моля те да ми помогнеш да дишам с лекота, да вдишвам и издишвам на пълно свободно. Благодаря ти, че върна здравето на моята дихателна система и че ме предпазваш от замърсявания, алергени и други дразнители.

Длани

Скъпи архангел Рафаил, моля те, вземи дланите мие своите и ми помогни да поема твоята мощна лечебна светлина. Моля те, помогни ми да се освободя от всичко негативно и на негово място да приема любовта, светлината и положителните мисли.

Език

Скъпи архангел Рафаил, сега те призовавам. Благодаря ти, че ме освобождаваш от страховете ми да изразявам себе си, натрупани от предишни преживявания, чувства и мисли. Благодаря ти, че ми помагаш да говоря високо, ясно и от сърце. Благодаря ти, че излекува езика ми и му възвърна съвършената Божествена природа.

Ендокринна система

Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че изпълваш всичките ми ендокринни жлези със своята изумрудено зелена лечебна светлина, че балансираш и хармонизираш хормоните ми, за съвършено здраве и самочувствие.

Енергия

Скъпи архангел Рафаил, моля те, отблокирай и освободи дадената ми от Бог енергия в пълната й сила. Моля те, дай ми сила и жизненост, за да се радвам на всеки миг от живота си.

Зависимост

Скъпи архангел Рафаил, сега искрено желая да се освободя от зависимостта си от (назовете я) и в замяна да получа истинско удовлетворение, спокойствие и здраве. Моля те, освободи ме от моето нездравословно пристрастяване и настрой апетита ми към жизнеутвърждаващи и здравословни храни, напитки и модели на поведение. Моля те, помогни ми да почувствам Божията любов.

Зачеване

Скъпи архангел Рафаил, вярвам в твоята лечебна сила, защото знам, че е от Бога. Благодаря ти, че ми даваш възможност да зачена дете по най-здравословния начин. Благодаря ти, че правиш всичко възможно моето любимо дете да се роди здраво след лека и износена докрай бременност.

Зъби

Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че измиваш зъбите ми със своята изумрудено зелена лечебна енергия. Благодаря ти, че ми помагаш да се радвам на здравите си зъби.

Китки

Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че ми помагаш да запазя своята гъвкавост. Сега желая да се освободя от всичко нездравословно, в което се вкопчвах. Благодаря ти, че излекува китките ми и им върна съвършеното здраве и подвижност.

Кожа

Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че ми помагаш да излъчвам великолепната Божия светлина през всяка пора на кожата си и да разпръсквам естествената Божия красота навсякъде около мен.

Коса

Скъпи архангел Рафаил, моля те, измий косата ми със своята лечебна енергия и помогни тя да расте здрава, блестяща и жизнена. Благодаря ти, че поддържаш всеки мой кичур със светлина и любов.

Кости

 

Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че със своето лечебно присъствие и енергия поддържаш моите кости здрави, силни и подвижни. Благодаря ти за пълното възстановяване и изцеление на костите ми, за да се чувствам уверено и стабилно.

Крака

Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че ми помагаш да стоя стабилно на краката си, да стъпвам леко и да се движа елегантно Благодаря ти, че изпълваш краката ми със своята изумрудено зелена лечебна енергия.

Кръв

Скъпи архангел Рафаил, моля те, изчисти кръвта ми, вените и артериите ми със своята изумрудено зелена лечебна светлина. Върни ми съвършеното здраве и баланс.

Мускули

Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че масажираш мускулите ми със своята изумрудено зелена лечебна енергия, че им помагаш да се отпуснат, да оздравеят и да се възстановят. Благодаря ти, че им връщаш здравето и подвижността и ми помагаш да ги разтягам и свивам с удоволствие, за да водя здравословен начин на живот.

Нерви

Скъпи архангел Рафаил, моля те, успокой, облекчи и излекувай нервите ми. Моля те, помогни им да функционират правилно. Моля те, обгърни ме със своята зелена лечебна светлина, през която могат да проникват само фините енергии.

Нокти (на ръцете и краката)

Скъпи архангел Рафаил, моля те, излекувай ноктите ми бързо и лесно, възстанови кожата под тях и им помогни да пораснат твърди и здрави.

Нос

Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че излекува цялостно и напълно носа ми. Благодаря ти, че му изпращаш любов и светлина и му връщаш съвършеното здраве и функционалност.

Отделителна система

Скъпи архангел Рафаил, моля те, облей моята отделителна система със своята лечебна и балансираща зелена светлина. Желая да се освободя от гнева и нежеланието да простя, на себе си, на другите и на обстоятелствата. Сега отпускам тялото си и отстранявам всичко нездравословно, което задържах до този момент.

 

Източник: „Чудотворните изцеления на Архангел Рафаил”, изд. Аратрон - Дорийн Върчу

 Дорийн Върчу е доктор по психология, духовен психотерапевт и ясновидка, която работи с ангелите. Тя провежда курсове и семинари по цял свят, като преподава своята система за Ангелска терапия. В нея Дорийн съчетава познанията и уменията си на психолог с духовните си способности да общува с ангелите, природните духове и Извисените учители. За повече информация можете да посетите нейния уебсайт www.AngelTherapy.com.

 
 

МОЛИТВА ЗА ЗДРАВЕ (лично)

Като заболеете, не се страхувайте, но турете ръцете си на болното място и кажете:

Това е живот вечен да позная Тебе, Единнаго, Истиннаго Бога и Христа, Когото Си изпратил. Това е живот вечен да позная Любовта, Мъдростта и Истината. Това е живот вечен да позная, че Бог е Дух, Който царува навсякъде.

 

МОЛИТВА ПРИ ПСИХИЧЕСКО РАЗСТРОЙСТВО

(За прогонване на низши духове и за ограждане от тях)

Махни се, сатана! Христовата кръв измива всеки грях. Капка кръв и за мен е дадена.

Душе, в името на Христовата кръв, заповядвам ти да напуснеш дома ми!

От Петър Дънов


*

Молитвата е работа, чрез която се придобива магнетическа сила .

Да се молиш, значи да се учиш да говориш. Трябва да се говори. Днес ние страдаме, понеже не сме научили небесния, Божествения език.
Не е достатъчно само да се моли човек, но молитвата трябва да представлява един израз, в който да взема участие целият човешки дух, цялата му душа, целият човешки ум и цялото му сърце.

В това, което човек иска от Бога, трябва да има само един вътрешен смисъл. Молиш ли се, кажи: „Господи, да бъде Твоята воля! Аз ще приема на драго сърце всичко онова, което иде от Твоята ръка, и ще изпълня волята Ти без никакво престъпване на Твоя закон".

*

Болен сте. Такова е положението, че никой не може да ви помогне .

Казвате си: „Господи, оправи ме, отсега аз ще посветя целия си живот на

Тебе, ще работя за Тебе, остави ме да поживея на Земята".

Ако вие направите истинска изповед, ще настане подобрение .

Петър Димков


МОЛИТВА ЗА ДУХОВНО И ФИЗИЧЕСКО ЗДРАВЕ

Боже, силний и крепкий, лекарю на всички лекари и носителю на всяко небесно разположение и бодрост, дойди и заживей в мен, и ме очисти от всяка нечистота. Измий ме от всяко зловредно влияние на лошите и пакостливи духове и спаси тялото и душата ми. Направи от тялото ми Твой храм, а от душата ми създай скъпоценно съкровище на Твоите заповеди и добродетели.

Като изтръгнеш всяко зловонно петно от душата ми и заличиш досегашните ми грехове и постъпки, разпростри над мене Твоята чудотворна благодат и животворна сила, като ми дадеш здраве и неподатлив за спънки и умора дух.

Далеч отстрани от мен всяко вредно желание, всяка мрачна мисъл, казана от нашия противник, защото Ти Си, Боже, лекар над лекарите най-вещ и най-могъщ.

Амин

от Петър Дънов



Молитва на Дейл Карнеги

 

Господи Исусе Христе, коленопреклонно три неща искам от Тебе: дари

ме със спокойствие да приемам нещата, които не мога да променя, със

смелост - да променям нещата, които мога, и с мъдрост — да разбера

разликата между двете.

 

Амин !

 






Гласувай:
72


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: simplythebest
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2470409
Постинги: 355
Коментари: 3
Гласове: 37910
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031