Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2020 18:37 - Пожелавам Ви всяка година на 8 декември, по обяд, да провеждате „Часът на благодатта“. Майка Мария
Автор: simplythebest Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2511 Коментари: 0 Гласове:
68

Последна промяна: 08.12.2020 01:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Скъпи приятели, напомняме Ви за диспенсацията

Часа на благодатта“ на 8 декември всяка година (от 12.00 до 13.00), който беше даден от любимата Майка Мария.

Напомнете на Вашите приятели и познати за това разпределение!

 

 

От 24 ноември 1946 г. до 8 декември 1947 г. блажената Майка Мария се е явявала единадесет пъти на сестра Пиерина в Италия. Майка Мария поиска покаяние и изкупление за греховете от мръсните дела. Тя помоли да се молим за покръстването на Русия.

Майка Мери помоли сестра Пиерина да дойде на църква по обяд на 8 декември."Това ще бъде моят Час на благодатта", каза Мария. Сестрата попита как да се подготви за този Час на милостта? На което Пресветата Майка каза: „Чрез молитви и покаяние. Прочетете псалом 50 на Давид 3 пъти с отворени обятия. По време на Часа на благодатта може да бъде дадена много духовна благодат. И Божията милост ще докосне и най-жестоките и безсърдечни грешници. "

Пресветата Дева обеща, че каквото и да поискат хората от нея по време на Часа на милосърдието (дори невъзможното), ще им бъде дадено, ако това е в съответствие с волята на Вечния Отец.

На сутринта на 8 декември хората започнаха да идват на църква и до обяд имаше десет хиляди от тях, повечето от които стояха на улицата, тъй като не можеха всички да се поберат в църквата. Те четяха Розарий . Изведнъж от купола на църквата се спусна блестяща бяла светлина и се появиха стъпала, които се спуснаха на пода.

Стълбището беше красиво украсено с червени, бели и жълти рози. Пресвета Богородица се появи излъчваща светлина и облечена в бяло. Усмихвайки се, тя започна да говори с мек и любящ глас. „АЗ СЪМ Непорочната концепция , Майка на Всички Милости и Майка на моя възлюбен син Иисус. Искам да ме разпознаете като Мистичната роза.

Пожелавам Ви всяка година на 8 декември, по обяд, да провеждате „Часът на благодатта“. Много духовни милости и физически благословии ще бъдат дадени на тези, които се молят за един час. " Тогава тя започна бавно да се изкачва по стълбите, грациозно разпръсквайки рози. Като стигна до средата на стълбите, тя отново заговори: „Много се радвам да видя това велико проявление на Вярата“.

Много болни хора бяха излекувани и много чудеса се случиха в изпълнение на обещанието на блажената Майка Мария. "

Чрез Посланика на Великото Бяло Братство Т.Н.Микушина

 



Дойдох днес, за да ви напомня, че винаги съм до вас,

като любяща и грижовна майка

 

Майка Мери, 8 декември 2007 г.

 

 

АЗ СЪМ Майка Мери, която дойде при Вас днес следобед чрез Татяна.

Дойдох да Ви напомня още веднъж за възможността, която Ви се предоставя всяка година.

Повтарям Ви, че всяка година на 8 декември, от 12:00 до 13:00 местно време, можете да отделите време за общуване с мен. Ще приема всеки Ваш израз на Любов и благодарност. Ще бъда с Вас през този Час на благодатта.

Можете да общувате с мен, да ме видите.

Все едно ще присъствам до теб. Използвам енергията, която давате, за да изявя едновременно присъствието си по цялата земя. И колкото по-чист е Вашият стремеж, толкова повече присъствието ми ще бъде до Вас. По този начин ще можем да увеличаваме вибрациите на физическия план всяка година.

В замяна Бог Ви дава възможност да ме помолите да изпълня вашите желания, свързани със себе си или с Вашите близки.

Можете да поискате изпълнението на всички Ваши желания, дори тези, които Ви се струват невъзможни. Ще приема всичките Ви желания в сърцето си и ще помоля Бог да изпълни молбите Ви.

За мен няма значение Вашето вероизповедание и принадлежност към определена религия, Вие всички сте мои деца за мен. И аз ще се погрижа за Вас и ще се опитам да отговоря на Вашите нужди и желания.

Трябва да ми посвещавате един час в годината.

Можете да слушате или да пеете песни, посветени на мен, можете да четете Розарии и молитви, посветени на мен.

Импулсът на Вашите сърца, насочен към мен, ще ме подтикне да Ви чуя и аз ще направя всичко възможно да изпълня молбите Ви. Не винаги енергията на молитвата и любовта, която давате, е достатъчна, за да се изпълни Вашата молба.

Затова ще Ви бъда много благодарна, ако можете да мислите за мен по-често и да ми изпращате своята енергия на Любов и молитва.

Веднага щом имате трудна ситуация в живота си, това ще бъде сигнал за Вас, че не сте се свързали с мен дълго време и затова не успях да разреша възникналата ситуация и да насоча нейния курс по най-лесния път.

Винаги помнете, че Бог не иска да ви накаже. Той иска да следвате Пътя на любовта. И ако Вие като малки деца извършвате лоши дела, тогава не забравяйте искрено да ме помолите грешките, които сте допуснали, да не причиняват твърде тежко възмездие. Защото Законът изисква всичките Ви действия и тяхната енергия да Ви бъдат върнати. След това можете да видите собствените си грешки и да предприемете действия, за да ги поправите.

Без значение колко пъти сте сгрешили, важното е Вашето постоянно преследване на правдата и поправянето на грешките Ви.

С Вашето човешко съзнание не можете да прецените колко лошо или добро е това, което правите, в очите на Бог, затова по-често се обръщайте за помощ към Небето. Поискайте изкупление за греховете си.

Понякога човек извършва дори твърде лошо дело в очите на обществото, но в очите на Бог този акт не е грях, защото човек се използва от Бог като инструмент, за да може някой да изкупи кармата си.

Ето защо се казва, че не трябва да съдите. Не съдете и няма да бъдете съдени.

Никога и нищо , обаче не трябва да оправдава онези хора, които са твърде увлечени, играят твърде много и си позволяват много неприлични действия в очакване Бог да им прости всичко.

Бог е всемилостив и търпелив, но когато човек не иска да научи уроци от поведението си, тогава той самият се принуждава да се изправи пред много трудна ситуация и според степента, до която човек е в състояние да се примири с обстоятелствата, в които е попаднал, Бог преценява искреността и покаянието на човека ...

Не забравяйте, че винаги, когато срещнете трудна и несправедлива ситуация в живота от Ваша гледна точка, в 100 процента от случаите Вие сами сте били причината да създадете тази ситуация, благодарение на грешния си избор и лошите действия.

Всичко в живота Ви се определя от Вашите минали избори и действия.

Но в съдбата Ви няма предопределеност, защото понякога един от Вашите правилни избори и праведни дела изкупува кармата на толкова много грехове, включително най-ужасните грехове, които сте извършили в миналото.

Днес дойдох да Ви напомня, че винаги съм до Вас, като любяща и грижовна майка.

Обичам всички Вас, деца мои, и мисля за Вас.

Живейте в мир и любов.

АЗ СЪМ Майка Мери.

 

image

 

В диктовката Майка Мария не иска 50-ият псалом на Давид да бъде прочетен три пъти преди началото на Часа на милостта. Въпреки това, за тези, които желаят стриктно да следват първоначалното разпределение, дадено през 1947 г., публикуваме Часа на милосърдието и Псалм 50 на Давид.

 

Изисквания, които Майка Мария поиска да се изпълнят, за да се отпразнува „Часа на благодатта“:

 

1. Ден и час на Часа на милосърдието - 8 декември, честването на Непорочната концепция трябва да започне в 12.00 часа на обяд и да продължи до 13.00 (един час молитва).

2. Когато прекарвате Часа на благодатта в група или у дома, трябва да се изключите от всичко, което може да Ви разсейва (не отговаряте на телефона или на вратата, или нещо друго, и да се концентрирате изцяло върху единението с Бог по време на този специален Час на благодатта).

3. Започнете Часа на благодатта, като прочетете с отворени обятия 50-ия псалом (3 пъти).Освен това можете да прекарате този час в тиха комуникация с Бог, медитирайки върху изпитанията, които Иисус е преживял и възхвалявайки Бог, като четете любимите си молитви (декрети, Розарий). Можете също да пеете песни, химни (например песни на Иисус, Майка Мария и др.).

Превода от руски език е мой – К . Г . Костов

 

 

50 Давидов псалм

 

Псалом 50

Началнику на хора. Псалом Давидов, 2. когато идва при него пророк Натан, след като Давид беше влязъл при Вирсавия.

Помилуй ме, Боже, по голямата Си милост, и по многото Си щедрости изглади беззаконията ми.
4. Много пъти ме умий от моето беззаконие и очисти ме от моя грях,
5. защото беззаконията си съзнавам, и моят грях е винаги пред мене.
6. Пред Тебе, пред Тебе едничкия съгреших и лошо пред Твоите очи извърших; тъй че Ти си прав в Твоята присъда и чист в Твоя съд.
7. Ето, в беззаконие съм заченат, и в грях ме роди майка ми.
8. Ето, Ти обикна истината в сърцето, и вътре в мене ми яви мъдростта (Си).
9. Поръси ме с исоп, и ще бъда чист; умий ме, и ще бъда по-бял от сняг.
10. Дай ми да чуя радост и веселие, и ще се зарадват костите, от Тебе съкрушени.
11. Отвърни лицето Си от греховете ми и изглади всичките ми беззакония.
12. Сърце чисто създай в мене, Боже, и правия дух обнови вътре в мене.
13. Не ме отхвърляй от лицето Си и Светия Твой Дух не отнимай от мене.
14. Върни ми радостта на Твоето спасение и с властния Дух ме утвърди.
15. Беззаконните ще науча на Твоите пътища, и нечестивите към Тебе ще се обърнат.
16. Избави ме от кръвнина, Боже, Боже на моето спасение, и езикът ми ще възхвали Твоята правда.
17. Господи, отвори устните ми, и устата ми ще възвестят Твоята хвала;
18. защото, да би искал жертва, аз бих Ти дал; но към всесъжения не благоволиш.
19. Жертва Богу е дух съкрушен; сърце съкрушено и смирено Ти, Боже, не ще презреш.
20. Стори добро (Господи) на Сион по Твоето благоволение; въздигни стените иерусалимски;
21. тогава ще Ти бъдат угодни жертви на правдата, възношение и всесъжение; тогава на Твоя олтар ще възложат телци.


 

Диктовка дана через Посланника Т.Н. Микушину.

Чрез Посланика на Великото Бяло Братство Т.Н.Микушина

 Татяна Николаевна Микушина е руски обществен деец и писател, основоположник на философско-етично учение, което е насочено към възстановяване нравствеността и морала в обществото. Автор е на повече от 50 книги. Първият ѝ труд „Доброто и Злото. Личен прочит на Тайната Доктрина на Елена Блаватска“, написан през 2004 г., е посветен на сложната тема за Луцифер и падението на ангелите. Книгата е призната от Теософските общества в Англия и Германия.

Слава на Отца, Сина, Светия Дух и Божествената Майка,
сега и винаги и во веки веков. Амин!

 

=================================================

Диспенсация

Период от време, в който Господ има поне един упълномощен служител на земята, който притежава ключовете на святото свещеничество. Освен Исус Христос, пророците като Адам, Енох, Ной, Авраам, Моисей и Джоузеф Смит са започвали нова евангелска диспенсация. Когато Господ организира диспенсация, Евангелието отново се открива, за да могат хората в тази диспенсация да не се осланят на предходните диспенсации за познанието за плана на спасение. Диспенсацията, започната от Джоузеф Смит, е позната като "Диспенсация на пълнотата на времената".

 

[1]Диспенсация – термин, используемый в католической и протестантской церкви. В данном случае означает Божественную Милость или отпущение грехов по милости Бога на определенных условиях.

[2] В английском языке (и некоторых других европейских языках) слова Immaculate Conception означают однвременно непорочное зачатие и непорочное понятие. В то время как непорочное зачатие – понятие достаточно узкое и относящееся только к появлению на свет Иисуса (и самой Марии, по мнению католических теологов), непорочное понятие – термин намного более важный для понимания роли Девы Марии. В Пречистом Сердце Марии хранится непорочное понятие обо всех вещах на Земле – чистый божественный образ, которым все существующее могло бы являться, если бы на Земле проявилось Царство Божье. Искусство, которому мы учимся у Марии, – поддерживать в своем любящем сердце непорочное понятие обо всех окружающих нас вещах и людях и таким образом приближать проявление Божественного на Земле.

Источник: Явления Девы Марии.http://virginmary.narod.ru/apparitions/montichiary.htm.


 

Час Милости Матери Марии
https://r.sirius-ru.net/2013/2013-12-01.htm

 

image

Час Милости Матери Марии

Фильм-напоминание о диспенсации Часа Милости Матери Марии 8 декабря с 12 до 13 часов местного времени. "Я желаю, чтобы каждый год 8 декабря в полдень вы проводили "Час Милости". Много духовных милостей и физических благословений будет дано тем, кто молится в течение часа». Мать Мария Благословенная Дева обещала, что все, что люди попросят ее во время Часа Милости (даже невозможное), будет даровано им, если это будет в соответствие с волей Вечного Отца.

Подробнее о Часе Милости

https://www.youtube.com/watch?v=MStApgImOGg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3sNF4r6O6S8Pk8dAFMoDycKEpJ_wf8Hv5B4FAhxx7pzCFdpvcc7Oz4QuI

 

 

 








Гласувай:
70


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: simplythebest
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2470541
Постинги: 355
Коментари: 3
Гласове: 37910
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031