Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2019 21:22 - 25-и кадър – невидимо съобщение
Автор: simplythebest Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3876 Коментари: 0 Гласове:
55

Последна промяна: 30.09.2019 21:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image


25-и кадър – невидимо съобщение

 

Всичко започва през 1957 г.:

Това е първият, груб, но безобиден и безопасен експеримент: в киното, по време на прожекция на филм, на екрана се показва 25-и кадър – невидимо съобщение: „Гладен ли си? Яж пуканки „. Съобщението се появява на екрана около две хиляди пъти – 12 пъти в минута, всеки път с продължителност една трихилядна от секундата. Съзнанието не може да преработи информацията за толкова кратко време, но подсъзнанието напълно я възприема.

Резултатите са зашеметяващи: в края на филма хората се втурват презглава към бюфета – продажбата на пуканки скача със 70%! Хората, които не чувствали глад, били подложени на подсъзнателно внушение, и ефективността на тази рекламна кампания надминава всички очаквания.

Веднага след първите експерименти през 1957 г. политически и обществени фигури в няколко страни заявиха, че рекламата, въздействаща върху подсъзнанието , е нахлуване във вътрешния свят на човека, и предложиха законопроект за забрана на подобна реклама.

Само че това не беше прието. И е малко вероятно да бъде прието.
А на нас ни е все едно, така ли ???

През 1962 г., Vicary публично заявява, че е изманипулирал цялата информация за изследването. Интересен факт е, че това се случва, след като полицията го хваща с $ 22.5 милиона, получени постъпления за "експеримента". Защо той получава тези пари, въпреки неуспешния опит, остава загадка…Жуженето около 25-ти кадър постепенно утихва.

От всички истории за манипулация, тази е най-популярната, която някога се е случвала. Или не се е случвала?...

Защото ако се е случвала… това е може би едно от най-страшните явления на 20ти век. Това би означавало, че живеем в един свят, в който някой властимащ използва тази дяволска техника, за да „заобикаля“ нашия съзнателен ум и да изпраща команди директно в подсъзнанието ни.

25-и кадър (скрита реклама, английски „Subliminal message“) е измислен метод за въздействие на съзнанието и подсъзнанието на хората чрез поставянето на допълнителен видео кадър с цел скрита реклама. Авторът на метода Джеймс Вайкери признава, че експериментите, потвърждаващи въздействието на 25-ия кадър, са били фалшифицирани. Въпреки това използването на скрита реклама е забранено в много страни.

Владимир Леви е най-известният руски психолог и той казва, че човек е под постоянна хипноза, но в по-разсеян вариант. Всяко съсредоточаване е хипноза, а идеята му за 25-и кадър е, че подсъзнанието регистрира неща, които съзнанието не забелязва и по този начин те навлизат директно в подсъзнанието без да минават през реалната преценка на съзнанието, което трябва да определи дали това е добро или лошо. Тоест съзнанието ви няма да забележи 25-ия кадър, но подсъзнанието ще го забележи и ще го приеме директно, а подсъзнанието не прави разлика между добро и лошо. Това е работа на съзнанието, което в случая е заобиколено.


 



Гласувай:
55


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: simplythebest
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2475023
Постинги: 355
Коментари: 3
Гласове: 37910
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930