Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2018 20:30 - Не можете да се пазарите с Бога
Автор: simplythebest Категория: Лични дневници   
Прочетен: 502 Коментари: 0 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
image



Не можете да се пазарите с Бога
Възлюбеният Иисус, 28 юни 2005 г.

=======================
Вие сте безсмъртни духове. Болно ми е да гледам, как се обграждате с ненужни дреболии и се опитвате да си играете на служене, вместо да служите искрено.
Как се изхитрявате да съвместите красивите думи за Бог и Служене с живот, пълен с дребнави стремежи към кариера, благополучие, безгрижно безделие?
Няма да можете да съвместявате безкрайно тези противоположни неща. Рано или късно ще дойде моментът, когато трябва да направите избор, на кого служите.
Ще продължавате ли да служите на Златния Телец във вашия свят или ще изберете да служите на Бога и Живота.
Казвал съм, че не може да се служи на двама господари. Не може да се съвмести служенето на Бога и на мамона.
Казах тези думи преди 2000 години. И досега всеки от вас се сблъсква в живота си със същия този избор.
Бог ви иска изцяло. Не можете да се пазарите с Бога. Не можете да кажете: “Ето Господи, аз правя това за тебе, а сега, Господи, направи това, което аз те моля”.
Каква безмерна гордост трябва да притежавате, за да допускате търгуване с Бога?
Идвате в храма Господен тогава, когато се сблъскате с беди и нещастия, с болести и мъки. И всичко, за което идвате в храма, е за да направите сделка с Бога. Да запалите свещичка и да помолите за благополучно разрешаване на вашите проблеми.
Сериозно ли се надявате, че Бог ще откликне на вашата молба?
Смятате ли, че можете да купите Божественото милосърдие с вашите жертви?
На Бог не са му необходими никакви ваши жертви. Нито заклани телета, нито пари. Бог иска да отдадете само едно – вашата нереална част, това във вас, което не е от Бога.
=======================

Аз бях на Земята, говорих с хората. Прекарах хиляди часове в общуване с тях. Опитвах се да доведа до съзнанието им тези неща, които бях осъзнал благодарение на това, че поисках да се разделя с моята нереална част и се разделих с нея. Но колкото и просто да се опитвах да говоря на хората, само дванадесет ученика можаха частично да разберат даваната от мен Истина.
Така е сега и във вашето време. Колкото добре и достъпно да се дават знанията чрез този или друг посланик, много са малко хората, които са способни да разберат в сърцето си същността на преподаваното Учение и още по-малко са тези, които желаят да следват този Път.

© Татяна Микушина, 2005




Гласувай:
23


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: simplythebest
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2475957
Постинги: 355
Коментари: 3
Гласове: 37910
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930