Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2016 23:48 - На мама
Автор: simplythebest Категория: Лични дневници   
Прочетен: 106410 Коментари: 0 Гласове:
32

Последна промяна: 26.11.2016 20:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Поетична тетрадка

на

Костадин Георгиев Костов – Пловдив , България image


 image

На мама


Нищо не е като мама ,

нищо не е като нейната любов голяма ,

нищо не е толкова ярко ,

чисто , светло и безценно ,

тук нищо няма

нейната стойност и цена ,

за мен мама струва повече

от всичкото злато на света . 

 

Никой не е толкова добър и съвършен ,

никой няма толкоз чиста Aнгелска премяна

и усмивка със такъв заряд и топлина  ,

че да стопли цялата Вселена .

 

Опитвам се да гледам на света

със твоите очи –

ласкави , нежни и добри ,

опитвам се да вървя по добрия път ,

или , както ти обичаше да казваш –

Господ напред и ние след него ,

нека да направим ние каквото трябва ,

пък да става каквото ще .

 

Опитвам се да бъда като тебе –

състрадателна , отзивчива ,

милостива , благородна ,

дори на мравката правеща път

и благодарна на всеки човек

сторил нещо добро за тебе

по нелекия ти път .

 

Ти ми беше учител най – добър

и уроците ти бяха като светъл лъч

изпълнени със много извисена

нежна светлина ,

осмисляща дните ми

и помагащи ми дори и паднал ,

пак да се изправя

и по пътеката ми

определена от Бога ,

своя път да извървя .

 



И сега ,

макар че тебе

вече те няма ,

усещам твоето присъствие

и то ми действа

като невидим , чудодеен

и свещен балсам

заздравяващ всякаква рана

и укрепяващ моята душа ,

и отново намирам сили

своето дело да продължа .     

 

Благодаря ти ,

мила мамо ,

за всичко

що сторила си ти за мен ,

благодаря ти

за мечтата ,

за надеждата ,

за вярата ,

че доброто все пак побеждава

и лошият ще бъде победен .

Авторски текст на Костадин Георгиев Костов – Пловдив , България

 

21.03.2016 г.

01.25 h.

http://yourlastchancefortherescuing.page.tl/

http://yourlastchancefortherescuing.page.tl/Unique-Chance-For-The-Rescuing-Of-The-Patients-Of-Cancer.htm

http://999simplythebest999.blogspot.bg/

http://simplythebest.blog.bg/




Гласувай:
32



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: simplythebest
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2476574
Постинги: 355
Коментари: 3
Гласове: 37910
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930