Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2019 13:31 - "Лъчението не може нито да се усети, нито да се помирише." Днес обаче поне може да бъдем информирани, защото вече не сме заточеници на бившия соц.
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2649 Коментари: 38 Гласове:
32

Последна промяна: 12.10.2019 13:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image image image image





Гласувай:
33



1. starforlife - И сега преди празнодумни нищонедумковци като Венци да започнат да локумеят в защита на "великая" Рус...
12.10.2019 13:37
Да отклоня "темата" от най-сериозния ядрен инцидент в историята на човечеството, с най-катастрофални последици като сдумам следното:

Венцо... Понеже се видя, че си И театрален празнолейко и се таиш като комуняга на ср~не спрямо поставяни ти от мен прости, директни въпроси И на тема "театър",
Та, аз - изкуство-захлупеният - да ти сдумам:
Венц0... Празнолейко...
Знаеш ли кога се е състояла първата премиера на "Прилепът" на Йохан Щраус в България?
О, неее, не я е донесъл любимия ти (идиотски) соц, не.
Състояла се е през 1919-та в тогавашния ни "СВОБОДЕН театър".
Защо ти го пиша ли?
Ми така да вземе да отвориш пудриерата си и да си направиш едно интелектуално пудрене по повод на това, че тази оперета на Краля на валса ще изнася на сцената на Музикалния театър както следва:
20 октомври, неделя, от 17:00 ч.
25 октомври, петък, от 19:00 ч.
26 октомври, събота, от 19:00 ч.
27 октомври, неделя, от 17:00 ч.

Ха познай ся кога ще ме води мен икономката, че да чоплим семки, докато блеем над завесата кога е бил последният ремонт на театъра?
цитирай
2. starforlife - Всъщност, за да бъде пудриерата ти по-пълна,
12.10.2019 13:55
аз - изкуство-захлупеният - да ти сдумам също, че въпросната оперета е поставена за първи път на 5 април 1874 година във виенския театър "Ан дер Вин", който не съм имал възможността да посетя, но тържествено блогозаявявам, че през новата 2020-та ще поправя този мой изкуство-захлупен пропуск.
цитирай
3. mihala - Здравей,
12.10.2019 14:03
Хихихи това за коментара, а за трагедията е явна тайна. Радиацията е тъмна индия, но поразява органите, а дофторите продължават раково болните да ги облъчват за свое успокоение,че нещо са направили.Даже и някои вещовиждащи целители са облъчени и с черната /огнена/ енергия лекуват.Да се замисляме ли или да живеем?Войните се водят също за успокоение на висшата раса, за погибел на нищонеподозиращите.Ха, да се смеем ли или да плачем А?
цитирай
4. getmans1 - . . . Явно, баща ти -милиционера не те ...
12.10.2019 14:09
... Явно, баща ти -милиционера не те е пуснал да гледаш такваз буржоазна хЪлтЦура ... а бе най-общо казано, баща ти-милиционера не е като баща ми-генерала, нито като баба ви буржоазаката нито пък като баба ми пролетарката дето готвила на работниците „Бьов СТРОГАНОВ ... ХАХАХАХА ... и нещата си идват на местата.

starforlife написа:
аз - изкуство-захлупеният - да ти сдумам също, че въпросната оперета е поставена за първи път на 5 април 1874 година във виенския театър "Ан дер Вин", който не съм имал възможността да посетя, но тържествено блогозаявявам, че през новата 2020-та ще поправя този мой изкуство-захлупен пропуск.

цитирай
5. starforlife - ~
12.10.2019 14:27
~ 3. mihala
Бях в казармата когато на майката на тогава бъдещата ми, а по настоящем бившата ми вече Съпруга й откриха рак на матката и я оперираха. Даваха й 6 месеца живот.
Дослужих, ожених се, след година ми се роди първия син, който този месец ще навърши 23 - малкият навърши преди 2 месеца 18.
Реално може да се каже, че ги отгледа тя - тази, която докторите я "погребваха" още през 1994-та - да е жива и здрава още толкова по "6 месеца".
Така, че то на който каквото е писано.


~ 4. getmans1
Ами, Радо, като се има предвид, че въпросната оперета е по комедийния фарс "Затворът" на Родерих Бенедикс и водевила на Анри Мейак и Людовик Халеви "Новогодишната нощ", явно е "буржоазна хЪлтЦура" и откъде накъде аз като син на прост старшина да ходя по такива високоинтелектуални мероприятия? Та това е преругатив на хвалипръцкащите се празнолейковци, които явно над 20 години в театъра не са стъпвали та не смеят да ми отговорят на поставения им прям въпрос, но това не им пречеше да се опитат И с това да ме подиграят пред околните и съответно за пореден път сами себе си да направят за смях.
цитирай
6. radostinalassa - Мисля, че обръщаш нещата
12.10.2019 18:38
Сталин е заповядал да се създаде атомната бомба, защото США са били готови да използват атомното оръжие и в Русия. В такъв случай кой е виновникът според тебе?
цитирай
7. saankii - наша бабке, пъргавоумна, та какъв е Въпроса ти? нали, уж четеш мноогооо.М?
12.10.2019 19:02
radostinalassa написа:
Сталин е заповядал да се създаде атомната бомба, защото США са били готови да използват атомното оръжие и в Русия. В такъв случай кой е виновникът според тебе?



цитирай
8. starforlife - ~ 6. radostinalassa
12.10.2019 19:57
Кой е виновникът за какво? За некадърността на русите ли?
Ами то е повече от очеизвадно бе, Тинче: При все, че русите и това копират от амерковците - атомната бомба и въобще този вид технологии - поради несъстоятелността на икономико-техническите положения при бившия соц, в бившия вече и СССР са налице няколко ужасяващи аварии от такъв порядък.
Но смисълът на постинга, Тинче, не е за самите аварии - това е нещо, което може да се случи и при най-изпипаната технология.
Смисълът е за реакцията спрямо такива неща на онзи строй, който за щастие фалира, показвайки несъстоятелността си. А именно това, че наместо светът да бъде информиран своевременно, за да се вземат своевременно предпазни мерки, така "ценящите" живота комуняги крият тези провали само и само да не се вижда некадърността им, поставяйки живота на хората по цял свят, включително и особено на собствения си суверен, някъде далеч незначителен и нищожен спрямо идейните си идиотии.
цитирай
9. vencivaleri1951 - Ти, май наричаше това "клепане"
12.10.2019 20:08
Нищо, аз не се сърдя, не съм и изненадан-бориш се за Оскари.... Баба ми селянката от Нишко, макар, че селото е доста отдавна квартал на Ниш не е готвила освен на дядо, деца и внуци.Не е и работила . Тя като майка на партизани получаваше сериозен доход от Югославската държава. Готвила е в Бакърената колежанката. Бьоф строганов е правила в" заводска среща..."Благодарение на това ястие бе забелязана и след като се запознават с биографията и води отдел в Балкантурист. Пиша го това последното защото преди два дни намерих нейна снимка, как говори пред някакъв ресторантски персонал от кухнята. Конско ли им чете, ПУГ ли им води не знам,но срам не срам от глупостите които дебатирам с Вас ще питам как да постна тази снимка, кръщелно, паспорт и прочие. Ами да видите как е изглеждала една готвачка над 50 години. Сравнете я с баби, майки , съпруги...и пак говорете зомбита

getmans1 написа:
... Явно, баща ти -милиционера не те е пуснал да гледаш такваз буржоазна хЪлтЦура ... а бе най-общо казано, баща ти-милиционера не е като баща ми-генерала, нито като баба ви буржоазаката нито пък като баба ми пролетарката дето готвила на работниците „Бьов СТРОГАНОВ ... ХАХАХАХА ... и нещата си идват на местата.

starforlife написа:
аз - изкуство-захлупеният - да ти сдумам също, че въпросната оперета е поставена за първи път на 5 април 1874 година във виенския театър "Ан дер Вин", който не съм имал възможността да посетя, но тържествено блогозаявявам, че през новата 2020-та ще поправя този мой изкуство-захлупен пропуск.


цитирай
10. starforlife - ~ 9. vencivaleri1951
12.10.2019 20:13
Венц0, ти май не осъзнаваш как с всеки коментар, с който разкриваш нещо (или повтаряш като латерна нещо казвано десетки пъти) за родата си, си противоречиш за съществените неща.
Не схващаш какво говоря ли?
Ами това явно е понеже твоето и на обкръжението ти мнение е, че аз/околните съм/са глупав/и, а ти/вие умни.
Уви.

Но да оставя сега настрана будещи смях изцепки от рода:
vencivaleri1951 написа:
Ами да видите как е изглеждала една готвачка над 50 години. Сравнете я с баби, майки , съпруги...и пак говорете зомбита
Да оставим настрана, че дори само в тези две изречения за кой ли път показваш слабата си езикова култура (почти колкото тази на кореша, хореша или както е там да го еб~), но това не ти/ви пречи да говориш/те, че ти/вие учени и изучени (в някакви идиотски рашки университети, "внедрени" там по сол-ташакова партийна линия), а ние останалите неграмотни.
Уви.
Та да ги оставя тези неща и да взема отношение по това:
vencivaleri1951 написа:
... но срам не срам от глупостите които дебатирам с Вас ще питам как да постна тази снимка, кръщелно, паспорт и прочие.
Венц0, ако оставим настрана това, че ти започна и опит за такова вменяване - че аз и децата ми не сме били кръстени, опитвайки се по този начин да принизиш нас и въздигнеш себе си... Който ти опит пресякох на мига със снимка на църковното си кръщелно... Ако оставим настрана и новия ти тогава опит да вмениш, че своето кръщелно не показваш не за друго, а отново по чужда вина - не съм бил имал Фейсбук и Скайп, видите ли - който аз отново пресякох на момента... Стигаме до това, че дори само от тогава ти си качвал други снимки, а въпросните не. Защо тогава се опитваш отново и отново да вмениш едва ли не вина в мен, че не ти разяснявам как да качиш снимките тук?
Кой въобще го интересува къде ще ги качиш бре, фифи?
Въпросът е да реагираш с достойнствохслед като ти си забъркал опитът за интрига и оправдаваш плюнченията си.
Уви.

Защото колкото прями въпроси оттогава съм ти задал - всичките си ги оставил без прями отговори поради факта, че ще признаеш колко педалски водиш не ти пропагандната си идиотия, не ти персоналната си "война" с мен, Радо и прочие.

Пфу! Генералски сопол със сополите!
цитирай
11. vencivaleri1951 - Жорко,
12.10.2019 20:16
Винаги съм подозирал че Щраус е твоят композитор, а валсът е твоят танц. Като те видях на фотото в тоалетната, първата мисъл която ми мина, че този фин млад господин се е родил във фрак или смокинг
цитирай
12. starforlife - ~ 11. vencivaleri1951
12.10.2019 20:20
Радвам се на будната ти мисъл, дърти дърдорко.
Какво щях да правя без тези ти промисли значи.



За незапознатите, които какви ли не асоциации могат да си обрисуват:
Ето това е снимката, за която дърдорейки се опитва да вмени някои нерелевантни асоциации по мой адрес празнодумко Венцо:
http://rustam.blog.bg/zabavlenie/2018/06/25/gosho-istinata.1614270
Снимка АВТЕНТИЧНА И НЕФОТОШОПИРАНА, от която аз ни най-малко не се срамувам, нито я смятам за неуместна.
Виж идиотската първолашка логика и съждения там на Русть0 са друга бира, но той същият сол-ташак като Венц0.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Жоро аз няма какво да крия за родата си
12.10.2019 20:22
Нямам никакви притеснения да се покажа, да покажа съпруга ,деца, внуци ,баба, родители. Всичките ми жени във фамилията са красиви/деца и внуци -лебеди бели:)
, а мъжете преди мен с военни отличия от рат за България.


starforlife написа:
Венц0, ти май не осъзнаваш как с всеки коментар, с който разкриваш нещо (или повтаряш като латерна нещо казвано десетки пъти) за родата си, си противоречиш за съществените неща.
Не схващаш какво говоря ли?
Ами това явно е понеже твоето и на обкръжението ти мнение е, че аз съм глупав, а ти/вие умни.
Уви.

Но да оставя сега настрана будещи смях изцепки от рода:

цитирай
14. vencivaleri1951 - Жорко, снимката е твоя, ти си ни я постнал
12.10.2019 20:35
Релевантна или не...имам право на мисъл нали? След толкова хиляди тома книги, скъпи колекции от вина , картини .... как човек да не си помисли за фрак и цилиндър



starforlife написа:
Радвам се на будната ти мисъл, дърти дърдорко.
Какво щях да правя без тези ти промисли значи.



За незапознатите, които какви ли не асоциации могат да си обрисуват:
Ето това е снимката, за която дърдорейки се опитва да вмени някои нерелевантни асоциации по мой адрес празнодумко Венцо:

цитирай
15. starforlife - ~ 14. vencivaleri1951
12.10.2019 20:39
ПЪРВО: Хилядите ми тома в Библиотеката ми са факт, доказван десетки пъти от тогава, когато и за това се пъна по най-идиотски начин.
Спомняш ли си идиотското ти твърдение, че 6 хиляди тома били непосилни за градски библиотеки дори? СмЕх!
Но не ти правих контрапостинг с...
... със завеждащата библиотеката в Исперих например, за да ти се смеят околните, че дори библиотеката в град от такъв порядък е в пъти по-богата от моята.
Спомняш ли си и идиотските "математически" напъни на ЧерноПръцко (blackpredator), че за съхраняването на такова количество книги била нужна площ колкото стадиона в "Барселона" (ако не се лъжа)? Но и тази идиотия не се напънах да показвам на околните колко е глупава, просто защото ще е обидно за тях - околните - които сами могат да си направят сметка колко са смешни подобни твърдения.


ВТОРО: За моята колекция от вина, да, ставало е на въпрос и също се е виждало, че не празнолейкам като теб/вас, защото и познания в областта съм показвал, а и десетки снимки на бутилки от нея също съм показвал.
Но НИКЪДЕ и НИКОГА не е говорено, че е скъпа. Напротив - сам съм казвал, че по-скъпа бутилка вино от 120-130 долара (в момента на покупката) НЯМАМ. Както и, че това не е колекция в смисъла на такава като колекционер, а просто като ценител съм купувал и купувам хубави вина основно при митарствата ми в чужбина, които периодически просто се консумират и то не само по поводи, а просто хей така. Например, миналата седмица от Румъния донесох две бутилки калифорнийско розе "Зинфандел", които ще бъдат консумирани още в края на този месец.
ВИЖ ЗА КОЛЕКЦИЯ ОТ КАРТИНИ НИКОГА НЕ СЪМ ГОВОРИЛ, НО ПЕДЕРАСТИЯТА ТИ НЕ МОЖЕ ДА НЕ ПЪПКУВА!

Но в светлината на всичко това да те попитам къде се вписва фракът и цилиндърът, че нещо нали съм тъп и не схващам?
Както и да те попитам кой по света все още облича фрак и цилиндър бре, патетични празнодумецо?
Както и:
- Какво им е на дрехите ми от снимката?
- Дрехите правят Човека, така ли?
(и трябва ли като теб да педерастея, че на твоите години цикламена риза облича само... нали...)
цитирай
16. anngry - Привет, Жоро-Стар! :D
12.10.2019 21:41
Не бях чувала или чела за тази авария. Мислех си, че трагедията с "Чернобил" е най-голямата и най-наглата проява на атомен геноцид спрямо човечеството, а се оказва, че не е така.
Благодаря ти за информацията.
цитирай
17. novitejivotni - https://upnorth.eu/the-threat-of-a-new-chernobyl/
12.10.2019 22:01
Интересно четиво, за съжаление не е разийски.
цитирай
18. getmans1 - И КЛЕПАЧ, И ПОДЛЕЦ СИ ТИ, ВВ1951 ...
12.10.2019 22:22
... И така НЕдраги ми КЛЕПАЧО ... сега ще обясниш ли в каква светлина .... хахахаха ... ОБСЪДИ И КОМЕНТИ РА ЗАРАДИ НАПИСАНОТО В МОЯ ПОСТИНГ КЪДЕТО ДОБРЕ ЗНАЕШ, ЧЕ НЯМА И ЗАПЕТАЙКА МОЯ ... И ПОДЛЕЦ СИ ТИ ВВ1951, ... ПОДЛЕЦ, ЗАЩОТО ЦЯЛОТО ТОВА ЧЕПЪРДАЛСКО ЗАНЯТИЕ Е ЕДНА ПОДЛОСТ... не, сгрешх, поредната подлост, е.


vencivaleri1951 написа:
Нищо, аз не се сърдя, не съм и изненадан-бориш се за Оскари.... Баба ми селянката от Нишко, макар, че селото е доста отдавна квартал на Ниш не е готвила освен на дядо, деца и внуци.Не е и работила . Тя като майка на партизани получаваше сериозен доход от Югославската държава. Готвила е в Бакърената колежанката. Бьоф строганов е правила в" заводска среща..."Благодарение на това ястие бе забелязана и след като се запознават с биографията и води отдел в Балкантурист. Пиша го това последното защото преди два дни намерих нейна снимка, как говори пред някакъв ресторантски персонал от кухнята. Конско ли им чете, ПУГ ли им води не знам,но срам не срам от глупостите които дебатирам с Вас ще питам как да постна тази снимка, кръщелно, паспорт и прочие. Ами да видите как е изглеждала една готвачка над 50 години. Сравнете я с баби, майки , съпруги...и пак говорете зомбита

getmans1 написа:
... Явно, баща ти -милиционера не те е пуснал да гледаш такваз буржоазна хЪлтЦура ... а бе най-общо казано, баща ти-милиционера не е като баща ми-генерала, нито като баба ви буржоазаката нито пък като баба ми пролетарката дето готвила на работниците „Бьов СТРОГАНОВ ... ХАХАХАХА ... и нещата си идват на местата.

starforlife написа:
аз - изкуство-захлупеният - да ти сдумам също, че въпросната оперета е поставена за първи път на 5 април 1874 година във виенския театър "Ан дер Вин", ......



цитирай
19. starforlife - ~
12.10.2019 22:28
~ 16. anngry
Ами прегледай линка, който дава съблогърът novitejivotni в 17-ти коментар и наистина ще се види, че употребената от теб дума "геноцид" не е пресилена, защото от там ще стане ясно, че "Маяк" гърми "постоянно", но съществува уви.


~ 17. novitejivotni
novitejivotni написа:
https://upnorth.eu/the-threat-of-a-new-chernobyl/
Интересно четиво, за съжаление не е разийски.
То не е нужно дори човек да знае английски, за да може от таблицата да разбере, че само във въпросния "Маяк" авариите са идиотски много. Като започнеш от 1953-та, 1957-ма, 1958-ма, 1968-ма, 2017-та.
ТОВА СА 5 ЯДРЕНИ АВАРИИ САМО В ЕДИН РУСКИ КОМПЛЕКС!
И НАГЛИТЕ РУСОФИЛИСТИЦИ ОЩЕ МИ ТВЪРДЯТ, ЧЕ РАШИТЕ НЕ СА НЕКАДЪРНИЦИ ДОРИ В ОБЛАСТТА, В КОЯТО ВСЕ ПАК СА МАЛКО ОТ МАЛКО СИЛА?


~ 18. getmans1
Радо, аз като нормален човек, наистина недоумявам цялата тази тяхна наглост.
То постоянно им се показва, че са просто едни пълни идиоти, на които им дай да се слагат на една идиотска държава и строй, получил заслуженото си от самата история, а тях как не ги хваща поне малко срам от пълното отсъствие на логика и реалност в купища техни твърдения - просто не знам.

Но всъщност, Радо, твоят коментар и новата наглост на Венц0 за това да съм се правил, че имам колекция от картини, ме навява на мисълта да му задам нов прям и директен въпрос:
ВЕНЦИ, ТИ "ЕРМИТАЖА" ПОСЕЩАВАЛ ЛИ СИ ГО?
(И внимавай с евентуалното си пудрене, защото аз като изкуство-захлупен съм го посещавал представи си и ще те обсипя с провокативни въпроси, за да проверя дали не празнолейкаш за кой ли път.)
цитирай
20. radostinalassa - 8. starforlife - ~ 6. radostinalassa
12.10.2019 23:02
Лайфчо, питам кой е отговорен за надпреварата във въоръженията и оттам за последствията с облъчването на хората ? Атомната бомба е измислена от немските учени, които янките са прибрали със себе си. Искат да завладеят Русия. Така, че те Лайфчо са виновни косвено за облъчването , нали ? Не е трудно за необлъчени хора да се сетят.
Ако сме облъчени от ОУ на янките , изсипан в Сърбия не трябва да търсим вината на Путин, нали ?
цитирай
21. radostinalassa - И защо мълчиш за ОУ, а ревеш...
12.10.2019 23:04
като вдовица за Русия ? Тя е далече, а Сърбия е близо. Или това е братски за тебе уран ? Най - много юдеи , които не са под контрол има в США.
цитирай
22. starforlife - ~ 20. radostinalassa
12.10.2019 23:32
Тинче, ти си фекален продукт на руската пропагандна машина.
Изобщо не е вярно, че атомната бомба е създадена от немски учени, защото в основата й като научни разработки по онова време стоят Енрико Ферми, който е италианец, реализирал се в Щатите и реално създал там първия ядрен реактор и въобще осъществил верижна реакция; Лео Силард, който е австро-унгарец, също намерил поле за изява на Интелекта си не другаде, а в Щатите ; Юджин Уигнър, унгарец, който също достига пределите на капацитета си в необятните условия за това, които предоставят същите тези Щати, които харесва ви или не са причината за 99,99% от НТП въобще.
Да не говорим, че дори Опенхаймер е толкова германец, колкото Джон Атанасов българин. Тоест николко.

Така, че, Тинче, всеки следващ твой спам-коментар ще бъде изтриван не за друго, а защото ти просто разводняваш коментарното поле с идиотиите си.


Виж обедненият уран в Сърбия ми е през ку~а, че и оттатък. От него ние като нация (както и други европейски) ни най-малко не сме пострадали, докато от аварии като Чернобилската последствията са не само за Европа.
И да не говорим колко такива още тровят човечеството. Пример: Потъналата през 1989-та година край бреговете на Норвегия в Баренцово море руска атомна подводница "Комсомолец", която вече 3 десетилетия изпуска радиация. Или тя е братска, съветска радиация?
цитирай
23. vencivaleri1951 - Дори не помня каква беше темата, но каквото и да съм написал
13.10.2019 00:29
не съм търсил одобрението на блеки/мисля, че в негов постинг коментирах твои съждения/ Не е имало:-Знаеш ли "Звезда" Ой "Звезда" , А едикой си "Звезда" ,знаеш ли какво написа.... А баща му , а баба му...

Хайде да си поговорим за бабите. Тази готвачката е колежанка. Знаеше френски и италиански. Оправяше се на немски. Нямаше 9 хиляди книги, но не я помня без книга. Приятелка бе например с Мими Балканска, водила ме е на гости на Дора Габе
А сега ти кажи нещо за твоята баба, след като говориш за моята. Какво е завършила, какви езици е говорила, какви приятели е имала?
Да, била е готвачка. Била е въдворена в Бакърената като "нетрудов" елемент, всеки месец е носила разпечатка за присъствените си дни при чичко милиционер. Въреки това не отиде на нито едно ОФ събрание, докато бабите и мамите на много отворковци в блог бг са скандирали КПСС БКП.


getmans1 написа:
... И так


vencivaleri1951 написа:
Нищо, аз не се сърдя, не съм и изненадан-бориш се за Оскари.... Баба ми селянката от Нишко, макар, че селото е доста отдавна квартал на Ниш не е готвила освен на дядо, деца и внуци.Не е и работила . Тя като майка на партизани получаваше сериозен доход от Югославската държава. Готвила е в Бакърената колежанката. Бьоф строга два дни намерих нейна снимка, как говори пред някакъв ресторантски персонал от кухнята. Конско ли им чете, ПУГ ли им води не знам,но срам не срам от глупостите които дебатирам с Вас ще питам как да постна тази снимка, кръщелно, паспорт и прочие. Ами да видите как е изглеждала една готвачка над 50 години. Сравнете я с баби, майки , съпруги...и пак говорете зомбита

getmans1 написа:
... Явно, баща ти -милиционера не те е пуснал да гледаш такваз буржоазна хЪлтЦура ... а бе най-общ



цитирай
24. vencivaleri1951 - Какво имаш против цикламеното жорко?
13.10.2019 00:54
То не , че аз си купувам дрехите, но ако говориш за снимките от морето, погледнах и там цветовете на ризи и тениски май не се повтарят. Има и риза към цикламено, но такава и Тръмп има. Не ми се вярва да е гей като гледам жените му.
Ако съдим по ризите, какво да кажем за твоята която е пред пръсване и в служебно синьо?
И какво се засягаш на фрак и валс. До колкото разбрах ше ходиш на премиерата на Прилепа. Ами доколкото съм подочул или са ми разказвали в това представление има много танци и преимуществено валс. А как валс без фрак бе Жорко?
цитирай
25. vmir - Привет от прекрасна Флорида!
13.10.2019 01:49
Немного преди да тръгна за САЩ, правоверен комунист ми хвалеше Сталин как през август 1945 извикал Курчатов и му заповядал за година да направи атомна бомба. Курчатов се опитал да укроти нетърпението на вожда като му казал, че за да стане в такъв кратък срок ще е необходима ел. енергия колкото за половин Русия, а Сталин му отговорил невъзмутимо само да каже дали на западна или на източна Русия да прекъсне ел. захранването.
цитирай
26. novitejivotni - Сбитичко
13.10.2019 02:13
Готвене ? - Нтцъ
Коли ? ( москвич срещу тойота ) - Нтцъ.
Библиотека ? - Нтцъ
Кръщелно ? - Нтцъ
Паспорт ? - Нтцъ
Театър ? - Нтцъ
Не помня всичките "нцъта", ама помня, че другарете бяха одили в Добрич един път преди промените ( преди 30 години значи, ако въобще са ходили ), а после по-рядко, но имаха НАГЛОСТТА, да обясняват за разбитите тротоари и кални улици ДНЕС.
Бяха одили и в разия, преди 30 години ( ако въобще са ходили ), но ни обясняват откъде да минем и откъде да погледнем ДНЕС, щото иначе аха и ще видим насраните гащи.
Ако не можете да качите снимка в гадния капиталистически интернет, не обвинявайте за това някакви други хора...
Били били одили и на театро ( преди 30 години, ако въобще са одили
) и тогава нЕмало театри преди 15 септември, но ни обясняват за театрите ДНЕС.
Видите ли, другарЕ, светът се движи, на него не му пука за вашата "жалба за младост".
Хората се готвят да отидат до Марс, а вие все още блъскате с обувката по масата и се ядосвате, че не ви уважават. Излезте от 60-те и се опитайте да се цивилизовате. Дали путльо бере гъби ( за пред народа ), а после му подаряват супер скъпи часовници ( за пред отбраната свита, към която вие не сте поканени ), няма АБСОЛЮТНО никакво значение.
Ако вие се надървяте от бомби и ракети и от голите снимки на утльо, много моля да си стоите вкъщи и не тровите пространството наоколо.
цитирай
27. cortana - Добро утро! :) Хайде и аз да се включа кратко по темата на постинга и тази на коментарите.
13.10.2019 08:13
По тази на постинга ще го направя цитирайки преди да изтрия каквато е волята на Жоро radostinalassa.
Във вече бивш 27ми коментар radostinalassa написа:
А аз мисля, че ти си идиота... и просто се страхуваш от коментарите ми. Само Венци става за спаринг партньор, нали ? Смешен си. Четеш от криви източници и си вярваш. Сърбия е много близко до Западна България, а ти нехаеш по въпроса. Чернобил е далече. Математиката ти куца, като други неща.
От Вашите коментари единствената, която трябва да се страхува и срамува, това сте самата Вие, radostinalassa. :):):) А жалкото в случая е, че не го осъзнавате и продължавате да се излагате.
Не знам доколко някой може да каже, че на програмист му куца математиката, но виждам колко конкретни цифри са цитирани в постинга за нивата на радиация, а Вие дори не знаете какъв е порядъкът на ГИГА, за да възприемете количества от порядъка на МИЛИОНИ ГИГА. И при все, че ще е напълно безсмислено, ще Ви го преведа с прост пример:
Пускам детски балон пълен с 1 литър вода от третия етаж на един блок. При съприкосновението със земята той се пука и оплисква с водата си да кажем кръг с диаметър 5 метра.
Сега пускам огромен балон пълен с 1000 тона вода от километър височина. При съприкосновението със земята той се пука, от пръските му се сриват със земята всички сгради в диаметър от 30 метра, а самите пръски достигат до 300 метра.
Схващате ли разликата м/у обеднения уран в Сърбия и аварията в Чернобил, radostinalassa? :):) Или математиката в примера като образно сравнение Ви убягва? :):):)))
Във вече бивш 28ми коментар radostinalassa написа:
И защо янките са взели със себе си немските учени? Сигурно не са устояли пред красотата им ? Те са си джендъри, наистина.
Кои учени? Цитирайте имена де! Както го е направил Жоро. :) Защото нали уж водите спор и правдата и информираността е на Ваша страна. Коя правда и информираност, на празните приказки спрямо цифри, имена, години, данни ли? :):):)

А сега кратко, но показателно по темата на коментарите. :):)
novitejivotni написа:
Готвене ? - Нтцъ
Коли ? ( москвич срещу тойота ) - Нтцъ.
Библиотека ? - Нтцъ
Кръщелно ? - Нтцъ
Паспорт ? - Нтцъ
Театър ? - Нтцъ
Не помня всичките "нцъта".....
Има, има! :) Има още доста "нцъта", но няма смисъл да ги изброяваме.
По-скоро да насочим вниманието към нов въпрос, за ново 'Нтцъ', който другарят Венци се прави, че не му е зададен:
В 19ти коментар starforlife написа:
..... да му задам нов прям и директен въпрос:
ВЕНЦИ, ТИ "ЕРМИТАЖА" ПОСЕЩАВАЛ ЛИ СИ ГО?
(И внимавай с евентуалното си пудрене, защото аз като изкуство-захлупен съм го посещавал представи си и ще те обсипя с провокативни въпроси, за да проверя дали не празнолейкаш за кой ли път.)
Да виждате отговор? Това е може би 5ти или 6ти прям и конкретен въпрос от Смарти към Венци, който последният се прави, че не забелязва и не удостоява с прям, конкретен и най-вече кратък и ясен отговор. :):)
цитирай
28. getmans1 - . . . ХАХАХАХАХ, сега и „тъп„ ли ще го ...
13.10.2019 08:38
... ХАХАХАХАХ, сега и „тъп„ ли ще го играеш, а .... та се правиш, че не разбираш ... това си ти а, аз те имитирам ... и благодарско, че избрах нещо по лежерно - бабите

Иначе тук разговаряме с, и се обръщами към НИК-ве ... ти също го правиш

В същност ТИ ОБСЪЖДАШ МЕН И МОИТЕ МИСЛИ БЕЗ ДА СИ ПРОЧЕЛ КАКВО ПИШЕ Гиндев ... вече се съмнявам, че си прочел и аз какво съм копнал.


vencivaleri1951 написа:
не съм търсил одобрението на блеки/мисля, че в негов постинг коментирах твои съждения/ Не е имало:-Знаеш ли "Звезда" Ой "Звезда" , А едикой си "Звезда" ,знаеш ли какво написа.... А баща му , а баба му...

Хайде да си поговорим за бабите. Тази готвачката е колежанка. Знаеше френски и италиански. Оправяше се на немски. Нямаше 9 хиляди книги, но не я помня без книга.


getmans1 написа:
... И так


vencivaleri1951 написа:
Нищо, аз не се сърдя, не съм и изненадан-бориш се за Оскари.... Баба ми селянката от Нишко, макар, че селото е доста отдавна квартал на Ниш не е готвила освен на дядо, деца и внуци.Не е и работила . Тя като майка на партизани получаваше сериозен доход от Югославската държава. Готвила е в Бакърената колежанката. Бьоф строга два дни намерих нейна снимка, как говори пред някакъв ресторантски персонал от кухнята. Конско ли им чете, ПУГ ли им води не знам,но срам не срам от глупостите които дебатирам с Вас ще питам как да постна тази снимка, кръщелно, паспорт и прочие. Ами да видите как е изглеждала една готвачка над 50 години. Сравнете я с баби, майки , съпруги...и пак говорете зомбита

getmans1 написа:
... Явно, баща ти -милиционера не те е пуснал да гледаш такваз буржоазна хЪлтЦура ... а бе най-общ




цитирай
29. vencivaleri1951 - Не толкова сбитичко
13.10.2019 09:21
Иже е първият вездеход и това е известно. Гет ще каже, че обаче заводът е на янките и ще е прав. Никога не съм поставял под съмнение качествата на Тойота, но съм казал, че ще се озори да мине там където минава нашия повдигнат и направен на пикап Москвич. Не съм казал, че няма да мине, а че няма да и е лесно. Най малкото ще ти е жал да тръгнеш за дърва с нея.
За маршрута до Русия. Жорко, аз съм български пенсионер, а не водещ програмист и енциклопедист по съвместителство. Тоест правя си сметката и като не съм наясно питам. Ти може да пътуваш с частните си самолет и яхта, а аз се оглеждам за нискотарифни компании и промоции в хотелите. Попитах Рустам за маршрута по който са минали с автомобил по две причини. Цената от само себе си се разбира защо ме интересува-не разполагам като теб с неограничени средства. Маршрутите са много тънък момент, защото преките са рискови.имаме ферибот до Иличовск и ро то до Грузия, но с многократна виза за Русия си в доста рискова ситуация в Украйна. Ще висиш с часове на митница и граница, можеш да останеш без кола, багаж и пари по пътя. През Молдова война в допълнение. Ро, ро то до Грузия е Вариант,от миналата година качват и коли, но пътят през Кавказ е труден и за млад човек.Не го и познавам.
Остава Балтийския път, който е дълъг, а от там и скъп. Не виждам какво притеснително или укоримо е да попиташ за маршрут и пари, при положение че парите са ти ,,броени,, , а с автомобил не си ходил не 30, а почти 15 години и в спокойно време.
За компютърната грамотност:
Жорко, аз съм от поколението на баща ти. При това така се е случило, че
в по голяма част от трудовия ми живот, някой е писал за мен.
Баща ти и майка ти на ти ли са с компютрите?

Нямам проблем да питам съпругата, децата, но изпитвам неудобство и притеснение
От епистоларната си ,връзка,, с теб например.
цитирай
30. starforlife - Такаааа... Хайде добро утро и от мен и да въведа малко ред тук, м?
13.10.2019 09:34
Първо да цитирам ЗА ПОСЛЕДЕН ПЪТ и изтрия идиотката radostinalassa:
В 9:13 ч. radostinalassa като поредно празнодумие написа:
Страхчо ме е изтрил
Това за немските учени е факт. Няма нужда от цитати, както и факта, че американците събират все още чужди учени, защото са гола вода. Причината е ясна.
Първо - изтрила те е Корти, а не аз, но това няма никакво значение. И второ - когато говориш, че водиш спор и то с факти - е напълно нормално да боравиш с такива. Ти не го правиш, не цитираш нито едно име, цифра и прочие. Това е просто селско дюдюкане, но то от селяндурка като теб друго не се и очаква. Именно затова и тук биваш изтривана - селските пръчки да си драскотят по селяндурските блогове.
Иначе, ако все пак трябва да те репликирам: Няма нищо лошо в това да се ПРИВЛИЧАТ чужди учени и това само показва колко добре е уредено едно общество, след като цветът на всяка една нация НА ДРАГО СЪРЦЕ, ДОБРОВОЛНО И С ЖЕЛАНИЕ, ОТИВА В САЩ ВРЕМЕННО ИЛИ ЗА ПОСТОЯННО, ЗА ДА ДОСТИГНЕ КАПАЦИТЕТА СИ.
Бих се радвал България да е така мерзка, че не само учени, а хора от вякакви прослойки и социален статус да са готови с радост да станат граждани на България, но уви.

ПС: По тази ти глупост, Тинче, мога да те приканя към следното: На всяко цитирано име на руски учен, който е допринесъл с нещо в която и да е област, аз съм готов да ти цитирам по минимум 5 западни и в частен случай американски, които ако не са допринесли в пъти повече, то са най-малкото на нивото на руския. Обратното е немислимо да се направи.


Продължавайки нахалното си и безсмислено откъм полза за околните присъствие, в 9:16 ч. radostinalassa продължи с глупостите и написа:
А мене ме интересува само радиацията в Западна България
Нивото и не се замерва, защото то минава през задника на Страхчо вероятно. Това е мислене на ......
Тинче... Пръчко...
Ето ти линк на относително добър и евтин любителски тестер за радиация:
https://www/item/4000087127569.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.45ed37b4MHzbFi&algo_pvid=36f1eb81-2286-4816-bbf0-6690c514ddc1&algo_expid=36f1eb81-2286-4816-bbf0-6690c514ddc1-12&btsid=c722cc26-4bc1-46a4-8dbb-6b6439827c6c&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1,searchweb201603_52
Като искаш да си ми на нивото - брой 24 евро с доставката, отиди в които решиш селища от Западна България и ни убеди "черно на бяло", че си права.
Защото аз ЩЕ ПОРЪЧАМ уреда още сега, до месец той ще е в ръцете ми, а после за мен не е проблем да се кача на "непроходимата" си по идиотските думи на Венц0 и да отскоча до което ти назовеш селище там.
И просто да ти запуша смрадливата уста по начин, който не търпи хъката-мъката.
Проумей, пръчко, че ни най-малко не си ми в категорията и е под разумния ми минимум да дискутирам с теб.



~ 29. vencivaleri1951
Венц0, ти осъзнаваш ли колко е идиотски коментарът ти?
Първо - изобщо не ми е ясна за какво става на въпрос с това, което говориш за Рустам. Но честно да ти кажа - не ме и интересува.
Интересува ме, че ти си просто един подъл, лъжлив идиот, който какво ли не преиначава и напълно лъже!
Ето и сега: Четящ те незапознат с педалският ти характер, който ти възприемаш като фино-хумористичен, ще си помисли, че аз съм твърдял, че имам яхта и частен самолет.
Е нямам.
Но "Тойота" имам представи си под ръка и те предизвиквах... НЕ! ПРИЕМАХ ТВОЕ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО да проверим проходимостта й спрямо идиотския ти "Москвич".
УВИ - КАКТО ВСИЧКО ТИ СИ ОСТАВАШ ВИНАГИ ПРОСТО ДУМИ - ВЪЗДУХ ПОД НАЛЯГАНЕ!
Ма нали е смешно бре, фифи! RAW 4x4 да твърдиш, че ще се озори там, където "Москвич", та колкото и да е "пипнат" без да е тотално променен, но то тогава няма да е вече "Москвич", прохожда.
Ти въобще знаеш ли какво е "4х4"? Сериозно питам?
А знаеш ли какво е "блокаж" или "бързи-бавни" като действие или за теб такива неща са просто едно лостче до скоростния, където да си закачваш праните гащи?
Та нали само стъпката на "Тойотата" е 2 пъти по-широка от на "Москвича" бре, фифи! Или това при проходимостта няма значение, м?
Та нали само конете й са почти 4 пъти повече от на "Москвича" бре, фифи! Или и това при проходимостта няма значение, м?
А гори по-малко от "Москвича" - да се обзаложим ли?
Поне изгледай някой клип в Ютюб и виж какво прави "Тойотата" в пресечени терени, където не "Москвича", а "Газката" ще затъне още на първите 5 метра бе, льольоооо.
Бааси идиота дето ни се пудри тук и си мисли, че идиотиите му хващат дикиш поне пред "съпартийците" му.

ВЕНЦИ, КОГА И КЪДЕ ЩЕ ИЗПРАВИМ "РАВ" ПРЕД "МОСКВИЧ"?
ПРОСТО КАЖИ КОГА И КЪДЕ!
Ако ти си правият - получаваш "Тойотата". Ако аз съм правият - тук пред всички просто ще заявиш, че си един обикновен празнодум-чикиджия, на когото му дай да празнослови за какво ли не.

Повтарям въпроса си, който ти явно разми с това за Рустам:
БИЛ ЛИ СИ В "ЕРМИТАЖА", ВЕНЦИ?
цитирай
31. vencivaleri1951 - Жоро, не е лошо като ходиш в Италия
13.10.2019 10:35
освен супермаркетите и Ла Скала да хвърляш по едно око и на пресата. Без да съм на нивото то от 24 евро!? ще се осмеля да ти припомня, че от производствата срещу министерството им на отбраната придоби публичност наименованието ,, Балкански синдром,, починали са от онкологични заболявания 78 военни от трите хиляди дислоцирани най вече в Бояновъц и Врана. 78 души от 3000, под 30 години е страшна цифра,а и още няколко десетки са заболелите в различна степен.
Италиански експерти доказват , че в тези два района само да хвърлени боеприпаси с обеднен уран около 150 тона и този бум от онкологични страдания се дължи единствено на тази варварщина. Италианската държава вече дори не оспорва исковете , а плаща обезщетенията. В Германия са започнали също производства.
Ядрени аварии е имало и ще има. Само англоговорящите обаче са използвали разпада на тежки метали целенасочено за унищожение, при това без никаква необходимост. Те и без никаква необходимост срутват София през ВСВ и избиват над 4000 души и инвалидизират над 10000-цифри по високи от получените обезщетения за убити и политически затворници след 9ти септември.Гочетата обаче продължават да носят цветя на паметника на Козяк
цитирай
32. starforlife - ~ 31. vencivaleri1951
13.10.2019 10:46
Венц0, ти няма как да знаеш дали "Гочетата" носят цветя на "Козяк", нали така?

И при все, че ти се правиш, че не са ти зададени въпроси... Както и, че не са ти поставени предизвикателства...
Аз ще повторя само последните от тях:

КОГА ЗА ПОСЛЕДЕН ПЪТ ХОДИ НА ТЕАТЪР, ВЕНЦИ?

БИЛ ЛИ СИ ВЪОБЩЕ В "ЕРМИТАЖА", ВЕНЦИ?

КОГА И КЪДЕ ЩЕ ИЗПРАВИМ НЕ САМО ПО ПРОХОДИМОСТ, А ПО КАКВОТО ИСКАШ "ТОЙОТА РАВ" ПРЕД "МОСКВИЧ"?

Ей тези прости неща, които разкриват правдивата или лъжовна същност на нас - простосмъртните блогъри нека уточним, а геополитиката нека я оставим на големите играчи.
М?
цитирай
33. get - Иже е първият вездеход и това е из...
13.10.2019 11:12
vencivaleri1951 написа:
Иже е първият вездеход и това е известно. Гет ще каже, че обаче заводът е на янките и ще е прав. Никога не съм поставял под съмнение качествата на Тойота, но съм казал, че ще се озори да мине там където минава нашия повдигнат и направен на пикап Москвич.
...


Не бе ВЕНЦИ - не аз - А САМИТЕ РУСНАЦИ СИ ГО КАЗВАТ - Кой им Е ПОСТРОИЛ завода на ГОРДОСТ НА "СОЦИАЛИСТИЧЕСКОТО АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ"?
- Ма то не само МОСКВИЧ - ами а ГАЗ-ките им започват да се произвеждат ПАК В ПОСТРОЕН ИМ - от "техния АМЕРИКАНСКИ враг" ... както ти и подобни - ни лъжехте в продължение на НЯКОЛКО ПЕТИЛЕТКИ?
ЦИТАТ:
"История автомобильного завода имени Ленинского Комсомола (АЗЛК) началась в ноябре 1930 года, когда завод приступил к сборке легковых и грузовых машин "Ford". До 1933 г. выпускал автомобили "Форд-А"и "Форд-АА". В декабре 1930 постановлением Всесоюзного автотракторного объединения завод стал именоваться "Государственный автосборочный завод имени КИМ в Москве".

Начало сборки грузовых автомобилей "ГАЗ-АА" (около 30% от всего выпуска) из деталей, поставлявшихся Горьковским автозаводом произошло в 1932 году.

В 1933 году автосбосрочный завод им. КИМ стал филиалом Горьковского автозавода и полностью перешёл на выпуск автомобиля "ГАЗ-АА".
В мае 1945 года принято Постановление Совета Министров СССР о развёртывании строительства автозавода по выпуску малолитражки автомобилей "Москвич" и о наименовании завода "Московский завод малолитражных автомобилей" (МЗМА).

Через два года начался серийный выпуск легковых малолитражных автомобилей "Москвич-400" по образцу "Opel Kadett K38"."
- цитат - КРАЙ!

- Ама то И, ТЕХНОЛИГИЧНИТЕ И ПРОИЗВОСТВЕНАТА СПЕЦИФИКАЦИЯ "СЕКРЕТНА" ... за "Курчатовата АТОМНА разработка(бомба)" - отново АМЕРИКАНСКИЯ ИМ "ВРАГ", им го дадоха ... и за да ЗАМАЖАТ ОЧИТЕ НА ОБИКНОВЕННИТЕ И/ИЛИ ПОЧТЕННИ АМЕРИКАНЦИ - спретнаха ИЗМИСЛЕНИЯ ПРОЦЕС срещу "ПРЕДАТЕЛИТЕ" - съпрузите Юлиус и Етел Розенберг. Там бе намесено - в цялата тази мръсна игра - и ционисткото лоби на Израел в САЩ - КЪМ НЕГО МОМЕНТ ... ЧЕТИ ВНИМАТЕЛНО? - партниращо си с "истинния ленинец" - другаря Йосиф Джугашвили - "Сталин" ... ТОЙ И РЕАЛНИЯ СЪЗДАТЕЛ НА ЦИОНИСТКАТА ДЪРЖАВА ИЗРАЕЛ?

- ВЕНЦИ - КОМУНИСТИЧЕСКИ ОПОРТЮНИСТЕ - Ако нещо съм преиначил или ИЗЛЪГАЛ - Кажи! ОПРОВЕРГАЙ МЕ?

П.П.
А на вас г-н Стоменов ПРЕПОРЪЧВАМ ДА ПРОЧЕТЕТЕ за начало - Ето този статия на Адрес:
https://w.histrf.ru/articles/article/show/rieparatsii_sovietskomu_soiuzu
... като под черта ПОЯСНЯВАМ: В статията "РЕПАРАЦИИ СОВЕТСКОМУ СОЮЗУ ПОСЛЕ ВЕЛИКОЙ ОТЕЧЕСТВЕННОЙ ВОЙНЫ" - доста са смекчени обстоятелствата - тъй като не се упоменават, военно-пленниците ... а после след войната, другите германци ДЕПОРТИРАНИ В СССР и работи до смъртта на Сталин, АНГАРИЯ НА СССР?
... за Репарациите ОТ КОИТО ЗАСУКА ПРОМИШЛЕНАТА СИ МОЩ - вече след войната СТАЛИНСКА РУСИЯ ... в която, сме упоменати и ние България - като РЕПАРАЦИОННИ ДЛЪЖНИЦИ - на ОСВОБОДИТЕЛКАТА?
- Стоименов, не само СТОТИЦИ ЗАВОДИ СА ДЕМОНТИРАНИ ОТ ГЕРМАНИЯ И ПРАТЕНИ В РУСИЯ ... а първоначално е използван РОБСКИ ТРУД НА ВОЕННОПЛЕННИЦИ - а после на ДЕПОРТИРАНИ СЛЕД ВОЙНАТА ГЕРМАНЦИ, които на практика са СТРОИЛИ И РАЗВИВАЛИ ПРОМИШЛЕНОТО ПРОИЗВОДСТВО НА СССР ... Та се случи "чудото" за БЛИЗО ПЕТИЛЕТКА И ПОЛОВИНА - стана, както ни лъжеха "СССР като птицата Феникс - благодарение на СОМООТВЕРЖЕНИЯ НА РУСКИТЕ ТРУДЕЩИ СЕ - се въздигнал от пепелищата на войната" ... пропускайки - да ОБЯСНЯТ КАК ?

П.П.
- Ето пример илюстрация - за германския военновременен модел "Opel Kadett K38" на Адре:
https://wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B2%D0%B8%D1%87-400#/media/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Opel-kadett-1936.jpg

... послужил за прототип за "съветското чудо": "Москвич" - модел-400? - на Адрес:
https://en.wikipedia.org/wiki/Moskvitch_400-420#/media/File:Museum_of_Moscow_-_Proviantskie_Sklady_-_Moskvich_400.jpg
цитирай
34. vencivaleri1951 - Жоро, аз не съм виждал раф с бавни.
13.10.2019 11:21
може и да има, но аз не съм виждал Таралясникът , който ни показа, определено няма. Представи си знам какво е 4 по 4. Предишният ми vw беше такъв, но съжалявах. Преимуществата са по малко от предимствата при обичайните ми маршрути.
Пак повтарям, казах че и на тойотата ще и е трудно в гората за дърва.
Нищо повече. Фен съм на немските и японските коли, имал съм и японска/Мазда и нова при това/ Въпреки всичко не бих си натоварил Турана с дърва за нищо на света. Въпреки че е отлична машина за класа си, не бих го поставял на издевателствата на които е подлаган москвича. Преди години докарах с него огнеупорни тухли. На тръгване за всеки случай налях гориво . На връщане моторът взе да прескачан и си помислих до там. После разбрах, че съм сложил нафта в резервоара и съм я омесил с бензина. Карал съм около 50 км. Само ми промиха двигателя , а аз резервоара. Никакъв проблем. А сега ми кажи колко бензинови коли днес биха издържали подобно издевателство. Когато работех за БРГК всички в Долни Дъбник караха Москвичи, и ги караха с кондензат който вадеха съпътстващо. Никакъв проблем с моторите. Това съм казал за Москвича ласкаво, иначе не бих се качил на руска кола отново доброволно. Внуци и съпруга пък при никакви обстоятелства. Ето например Нивата наистина минава през всичко, но катастрофите с тези коли на 80%
са летални. Ергономията и под всякаква критика, възглавници няма.
цитирай
35. vencivaleri1951 - Написах, че ще си прав в твърденията си. Къде е проблемът?
13.10.2019 11:32
Ти друго кажи. Ердоган диктатор, VW при него. Путин диктатор, Мерцедес при него. Ние демократи и изпълнителни.....Какво при нас?

quote=get]
vencivaleri1951 написа:
Иже е първият вездеход и това е известно. Гет ще каже, че обаче заводът е на янките и ще е прав. Никога не съм поставял под съмнение качествата на Тойота, но съм казал, че ще се озори да мине там където минава нашия повдигнат и направен на пикап Москвич.
...


Не бе ВЕНЦИ - не аз - А САМИТЕ РУСНАЦИ СИ ГО КАЗВАТ - Кой им Е ПОСТРОИЛ завода на ГОРДОСТ НА "СОЦИАЛИСТИЧЕСКОТО АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ"?
- Ма то не само МОСКВИЧ - ами а ГАЗ-ките им започват да се произвеждат ПАК В ПОСТРОЕН ИМ - от "техния АМЕРИКАНСКИ враг" ... както ти и подобни - ни лъжехте в продължение на НЯКОЛКО ПЕТИЛЕТКИ?
ЦИТАТ:
"История автомобильного завода имени Ленинского Комсомола (АЗЛК) началась в ноябре 1930 года, когда завод приступил к сборке легковых и грузовых машин "Ford". До 1933 г. выпускал автомобили "Форд-А"и "Форд-АА". В декабре 1930 постановлением Всесоюзного автотракторного объединения завод стал именоваться "Государственный автосборочный завод имени КИМ в Москве".

Начало сборки грузовых автомобилей "ГАЗ-АА" (около 30% от всего выпуска) из деталей, поставлявшихся Горьковским автозаводом произошло в 1932 году.

В 1933 году автосбосрочный завод им. КИМ стал филиалом Горьковского автозавода и полностью перешёл на выпуск автомобиля "ГАЗ-АА".
В мае 1945 года принято Постановление Совета Министров СССР о развёртывании строительства автозавода по выпуску малолитражки автомобилей "Москвич" и о наименовании завода "Московский завод малолитражных автомобилей" (МЗМА).

Через два года начался серийный выпуск легковых малолитражных автомобилей "Москвич-400" по образцу "Opel Kadett K38"."
- цитат - КРАЙ!

- Ама то И, ТЕХНОЛИГИЧНИТЕ И ПРОИЗВОСТВЕНАТА СПЕЦИФИКАЦИЯ "СЕКРЕТНА" ... за "Курчатовата АТОМНА разработка(бомба)" - отново АМЕРИКА
цитирай
36. get - До 36. vencivaleri1951 - Проблема е в бетонните ви облъчени от нео-имперската ВЕЛИКО-РУСКА ПРОПАГАНДА глави на ... ?
13.10.2019 11:52
... на ПСЕВДО-КОМУНИСТИ!!!

vencivaleri1951 написа:
- Написах, че ще си прав в твърденията си. Къде е проблемът?


Ти друго кажи. Ердоган диктатор, VW при него. Путин диктатор, Мерцедес при него. Ние демократи и изпълнителни.....Какво при нас?


Германската ИКОНОМИКА подобна на АМЕРИКАНСКАТА - традиционно ОТПРЕДИ ДЕМОНТАЖА НА СОЦИАЛИЗМА(извършено от теб и подобни !) РАЗВИВА И ЗАХРАНВА азиатската КАТ РУСИЯ - ТУРЦИЯ!

Това ЗАХРАНВАНЕподкрепа(НА ТУРСКАТА ДЪРЖАВНА ИКОНОМИКА ... пак повтарям ДЪРЖАВНА ОКОНОМИКА - дано се сетиш, Защо?) - стана не за миг КАТО С МАГИЧЕСКА ПРЪЧКА ... а е резултат на политико-управленско решение ОБМИСЛЯНО И ВЗЕТО В ПРОДЪЛЖЕНИЕ ПОНЕ НА ДЕСЕТИЛЕТИЕ! Време когато нас ни бяха ПРЕДАЛИ(продали) ЗА ВАСАЛИ НА СЪВЕТСКАТА ИМПЕРИЯ а от там СУРОВИНЕН И ВСЯКАКЪВ ДРУГ НЕО-КОЛОНИАЛЕН ПРИДАТЪК на същата!!

Отговарям ти, въпреки че ... знам, че е безпредметно да ти го казвам - защото поради предубеденността ти, възпитана в семейство и после поради годините прекарани в мозъчни промивки от СССР - ще откажеш да възприемеш/признаеш/познаеш - това което обяснявам ?! Не с интерес да те иронизирам - а защото СЪМ БЪЛГАРИН, ОФИЦЕР - и милея за Род и Родина - Български !!!
цитирай
37. starforlife - Венци, сега осъзнаваш ли, че постингът ти за психологията беше уместен, но касае ТЕБ?
13.10.2019 12:00
Защо ли?
Защото само комплексар може да напише това:
В заглавието и началото на 34-ти коментар ти написа:
Жоро, аз не съм виждал раф с бавни. може и да има, ноаз не съм виждал Таралясникът , който ни показа, определено няма...
Хайде сега да видим кого касаят въпроси от психологията. Този, който може да докаже думите си (в момента съм в бившите ми вече баба и дядо по съпружеска линия в П-ще, "Тойотата" е на улицата и хей сега ще ти щракна няколко снимки на "Таралясника") по неопровержими начини... Или този, чиято фрустрация го пъне да принизява всичко свързано с хора, които не са от партийната му черга?
В случая ти няма как да звнаеш дали "Тойотата" ми има или не "бавни", но това не ти пречи да императивничиш.
Както и да наричаш ЯПОНСКИ автомобил 2013-та година "таралясник".
Хайде кажи на кореша ти, хореша ти или както е там да го е~Ъ коя година е мерджанът, м? И да ви препитам и двамата, ако нещо на тема проходимост, защото ти точно за това говореше още преди месеци: Че откъдето "Москвичът" ти мине - "Тойотата" не би. А не както сега се опитваш да го извъртиш.

Но да отскоча до долу и щракна няколко снимки на "Таралясника", м?
Ще ги допълня в новия ми ебаващ постинг:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/10/13/abe-iskam-da-popitam-razbirachite-zashtoto-az-niamam-pretenc.1677887
цитирай
38. novitejivotni - :-))))))))
13.10.2019 18:46
Как съм изпуснал поредния полет на мисълта :
"Преимуществата са по малко от предимствата при обичайните ми маршрути."
Това, заедно със : " в Добрич съм ходил преди промените един път, после по-рядко." са ми любими. :-)))
Дали да не започнем да ги събираме тия бисери ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590194
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031