Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2020 18:07 - Развръзката..
Автор: zdrachna Категория: Хоби   
Прочетен: 929 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.02.2020 17:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Йухууу,получих първите си отзиви от читатели на лично съобщение. Ще се съобразя с тях разбира се, но в малко по-късен етап. След като отново ми върнаха дипломната работа за поправка, ще отдам цялото си внимание идните седмици на нея.image
Относно специалният и пловдивчанина, и с двамата нещата приключиха,естествено по различен начин, но и с доста сходства. Пловдивчанина си намери пловдивчанка и се оказа, че вече не му трябвам, както става в 99% от случаите появи ли се друг човек, аз автоматично съм аут и после имай самочувствие, ами как? След като един непознат герой дето си писахме 20 мин, ми каза че всичко ми е леш. Значи ето той ми казва първото си впечатление без да ме познава, а другите след като ме опознаят, но дефакто е едно и също и дали ще ме разкара след 2 месеца писано примерно. Всички почти, ме разкарват и искат да съм уверена и да имам самочувствие. Постижимо , но трудно и се иска доста време. Старая се. Та да, пловдивчанина както си говореше че е сериозен и не му се занимава с еднократни връзки, се оказа прах в наивните ми очи. Нямаше и доблестта да ме разкара, спря да пише и аз знаете , че си имам правила чаках 3 до 4 дни и питах какво става , не искам да ми пише нон-стоп, и да няма лично пространство , но тези дни да ме държи на сийн е малко много прекалено. Както и да е накрая ми призна, че се е запознал с момиче от Плд и познанството му с мен е редно да приключи.
Така че надявам се , че съм задоволила любопитството ви и вече всичко ви е ясно.
Относно специалния, въобще не е специален ами е същият даже по-лош от другите. 
Значи тактиката да съм добра, мила и с уважение към всички , ми носи само оставяне след първата-последна среща.
Но въпреки това, не искам да променям начина си на възприятие, защото не мисля че е добре, а и на ли всеки получава това, което е заслужил с поведението си, е да ама радко ми се отговаря как същото.е естествено да заемат тази позиция .
Никога недейте да се молите като просяче за трохички, достатъчно е да кажете че нещо ви харесва , за да може човекът,ако има малко мозък да умее да ви зарадва. Това искане, тази нужда да му чувам гласа и да виждам ръцете в различни положения само влошаваха илюзорната представа за персоната.
Никога не рефрешвайте съобщенията на никой, не пазете чатове, нито снимки, това са малки стрелички които сами си стрелваме в сърцето. Защо ? Кому е нужно? А тази снимка дето мрънках, че искам всъщност беше , чисто информативна, да видя клавиатурата в офиса и дали е повдигната , дали копчетата са вдлъбнати или повдигнати, как е ръката му докато въвежда, изправена , наклонена,със сгънати пръсти или отпуснати. Без импровизации , без въвеждане на друг обект, без променяне на цялата концепция. Уви. Последното дето написах беше : всеки избира как да живее живота си.
Сам избира пътя си, половинката, компанията, събеседника за чат, партньора за игри, първото нещо сутрин , по време на обедната почивка и пред важно представяне.
На 10ти след работа трябваше да платя интернета, зад 42блок. Отидох там и офисът не работеше. Едно момче със сива качулка приближи до мен и ми каза:
- ооо този офис от месец не работи, звънни на номера и отиди в изи пей във фантастикото и плати.
- Ехее, дълга и широка.
- Това е най-лесния начин.
- да бе, до стола 4ката, имат офис отивам там да платя.
- близо ли ти е, явно там живееш?
- Не живея там, тук в 41 б, близо е ще отида.
- ок,чао.
- чао.
Ходих по дъжда като мокро пате, и платих.
Тази сутрин ( сряда) , същото момче височко,и симпатично, беше на спирката, дойде до мен, и каза здравей.
Дойде 294 и се качих, каза че е за семинарията, но и с този автобус му било удобно. Качи се, като ми направи място да мина преди него.
Застана до мен и се усмихна, аз също.
- оправи ли интернета онзи ден?
- да, мерси че попита.
Отвори си раницата, беше огромна, нали се сещате като онези дето са като за път, и особено сутрин в 294 е като да заема място за още 1 човек. Както и да е , отвори я и извади някакви листи. И настъпи " мълчанието на агнетата".
- хей, учиш ли?- измрънках си под носа.
- да, по ДИС, имам колоквиум.
Махна с ръка на колега явно, и той дойде до него и слязоха на Картинг пистата. Не ми махна за чао. Но защо дойде до мен на спирката и ... се качи в моя автобус , а не изчака 94,където го спира точно на семинарията.????
В 21 век да не можем да проведем нормален диалог? Не мога да повярвам , че ще има човек до теб и ще си извадиш нещата да четеш???? Пък ако го бях питала за ДИС , какво значи и какво представлява изпита , щеше да ме изгледа като извънземно.
Видях се с Пони днес по повод Св. Валентин, новата песен на Константин и Меди, Ииии предстоящия рожден ден на Колумб. Тя ми предложи да му пиша днес, понеже нали знам че е на 19ти , но той сбърка с моят рожден ден, като подрани със седмица , та ви предложи ей така да му пиша за да усети как съм се чувствала.
От една страна, грам не ми пука за него и ако му пиша все едно съм се сетила за него и искам среща, от друга страна, въобще не си падам по тези връщанки, той забрави и аз ще забравя, той не ми пише ден , аз ще му сийнвам 5 дни. На кого го правим тоя инат? Не съм привърженик на тези детинщини. На 14ти февруари съм на открит урок от танците на хорото Стамена, заедно с Мимито, и Дани.
Те са ми най-близките от начинаещата 2, група в която също ходя. И двамата са обвързани, но прихвърхчат яко искрички между двамата. Тя е финансист и е супер мила, обаче и много широкоскроена , не и пука че се закача с момичета Обвързани или не, все тая. А той също е толкова широкоскроен, и въпреки че е на 30+ и си има малко дете, си призна че слабост са му дългите крака. Той работи в министерството и е доста заможен човек, който си глези женичката с различни екскурзии, а пък с Мимето леко се закача.
Предишния път , ме качиха и мен в колата, преди винаги вървях напред и се качих на 280, но тоя път ме заговориха и .... Е нямах избор , качих се. Цялата кола миришеше на секс. Тя до него, с поличка той сложил ръка върху бедрото и се шегуват нещо. Аз отзад стоя като вещ и се срамувам, още малко и ще се награбят отпред. По едно време забелязаха че съм там, и се спряха малко, аз се загледах по мониторче на колата което показва как се паркира. И те тогава загряха , че има човек. Не знам , как и двамата са обвързани и явно и на половинките им не им пречи тази свободия, но те си знаят все пак.
Вчера научих, че в събота имаме изпит, защото не ни достига един кредит за дипломирането. И тези нощи след работа, ми е супер тегаво да съм като зомби, пред компютъра, който само ми спъва работата. Но ще успея де, и да редактирам дипломната , че и презентация трябва да правя, не е една беля.
Днес ми писаха с послание за целувка, https://stolica.bg/kultura/v-teatar-balgarska-armiya-davat-2-bileta-na-tsenata-na-edna-tseluvka?fbclid=IwAR0P4rhp1K2HZC_LBiTjEaz3blIcaUGiakVlql6Y1h4rm_OFXllv2sy2kd0 , което като замисъл става, но ако си обвързан , ако не си да ходиш да се целуваш с някой само за да изкяриш един билет, е смешно, така и не знам, какво се опитват да намекват с това.
Където и да вляза ме заливат мечета от цветя, гривни на Пандора и разни плюшки. Макар да обичам червеният цвят, мисля че бялото е по-като за повод . Особено бих за зарадвала с асоциацията на този цвят с чистота, наивност,невинност, девственост, доброта.....
И да може и да има малко червенко символизиращо любовта.
И като се чухме днес с Пони и тя ме попита къде ще съм довечера, на танци как къде.
- Значи няма да се отдадеш на срещи , романтика и подаръци.
- Не , няма от кой, не искам пак случайни срещи.
- На мен ми подариха любов на Пандора , щастлива съм, за да спреш да хейтиш всичко ти трябва lick pussy.
Ако не бях проверила какво е любов на Пандора , нямаше да знам че е талисманче във форма на сърце струващо 300 лв. Олеле Боже!
А за другото не знам да има човек, който не обича да го близват, тези дето отказват май са повече, като дори Христофор с който бях и му давах тази ласка, не искаше да го направи, защото му е гадно и гнусно. Мога ли да накарам човека насила да го прави?
А и тая картинка дето обиколи всички сайтове с менюто на мъжете за Св. Валентин и снимка на ананас, и после в коментари ако не знае защо, малка е за теб??????
Моля? Ананас? Меню на мъж? Защо не романтична вечеря? Пони каза: за да им мирише на хубаво семенната течност.
Олеле Боже, или както би казал спешъл ОМГ.
image
Ииии да, май е време да привършвам поста, с едно батко-сладко, което искам да ви споделя , Зарко сърбина, вижте му ръцете, височината , гласът, погледът, голямо сладурковче. Е да такива впити дънки не ми харесват много, и обезкосмени ръце и гърди, но все пак не може да е идеален , ще го приема и така хаха, За всички необвързани поне да изплакнем очите.
Случвало ли ви се е , когато е облачно и да искате да завали и някое батко-сладко, да Ви вземе в колата и тя да е със запотени стъкла, и да Ви гушне силно и да чувате как капчиците дъжд се плъзват по прозорцитееее😍😍😍
Другият пост ще е края на февруари началото на март, защото както обещах ще опиша мой ден тук и на Петрич.
image
До тогава ще блъскам главата в дипломната работа и в личните ми драми хаха.
Бъдете щастливи от любов или от любов към виното няма значение , причини много любов само една . 








Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109517
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031